Konrad Konvalj
Myrmidon
Sapient said:Jag är gärna med - givet att spelstarten blir i aug/sept (och inget väsentligt hinner hända innan dess som sätter stopp för det...)
+1
Och givet; Röst: Sapient
Sapient said:Jag är gärna med - givet att spelstarten blir i aug/sept (och inget väsentligt hinner hända innan dess som sätter stopp för det...)
Konrad Konvalj said:Sapient said:Jag är gärna med - givet att spelstarten blir i aug/sept (och inget väsentligt hinner hända innan dess som sätter stopp för det...)
+1
Och givet; Röst: Sapient
Brynolf said:Men wtf är det för fel på folks namn....?
Hästäpplen said:Brynolf said:Men wtf är det för fel på folks namn....?
Sommarvikarier för de riktiga namnen.
/Hästäpplen, vikarie för Stövelkatten
Vicotnik said:Kul att höra att du är på.
Nu när det trots allt börjar närma sig augusti så tänkte jag sätta ett sista anmälningsdatum för detta spel, med andra ord så även ett start datum.
Sista anmälningsdatum blir: 30/7 klockan 20:00
Start datum blir då den 31/7 före 12:00
Okej, synd. Blir det fler avhopp så kommer jag förskjuta start tiden till mitten av august, dvs 2-3 veckor.Hästäpplen said:Vicotnik said:Kul att höra att du är på.
Nu när det trots allt börjar närma sig augusti så tänkte jag sätta ett sista anmälningsdatum för detta spel, med andra ord så även ett start datum.
Sista anmälningsdatum blir: 30/7 klockan 20:00
Start datum blir då den 31/7 före 12:00
Kan passa på att avanmäla mig för det här spelet då. Början av augusti lämpar sig inte bra för mig.
Hmmm... Sookie måste vara Vimes...Sookie said:Med "de här byborna" menar jag alltså Recca, Konrad Konvalj, Tyr och annat löst folk.
Sookie said:Med "de här byborna" menar jag alltså Recca, Konrad Konvalj, Tyr och annat löst folk.
Tack för det.Vicotnik said:Får jag be samtliga som ska delta att återgå till sitt "normala" användarnamn tills spelet sätter igång för att minimera förvirringen över vem som är vem.