Det är en lång korridor med patientrum och förråd längs den, korridoren svänger vid änden mot hissarna där ni kom ifrån. Har inte beskrivit jättenoga våningen så ni kan lägga in saker.Feuflux said:Med geografi menar jag allt som har med korridorer, svängar etc att göra. Jag är helt enkelt helt lost och orkar inte läsa bakåt och lista ut saker. Så jag räknar med att SL och övriga hjälper Bengt att hitta rätt.
Gissar att Jesper ska clear:a våning 15 innan vi glatt åker ner i hissen?
Du får väl beskriva vad Jesper ser när han kilar ut genom glipanni dörren dåAnchorman said:Det är en lång korridor med patientrum och förråd längs den, korridoren svänger vid änden mot hissarna där ni kom ifrån. Har inte beskrivit jättenoga våningen så ni kan lägga in saker.Feuflux said:Med geografi menar jag allt som har med korridorer, svängar etc att göra. Jag är helt enkelt helt lost och orkar inte läsa bakåt och lista ut saker. Så jag räknar med att SL och övriga hjälper Bengt att hitta rätt.
Hur ni gör med Jesper är upp till er
Absolut tänkte bara vänta in Recca, vem vet hon kanske följer efter och det vill jag inte förstöra detLaowai said:Du får väl beskriva vad Jesper ser när han kilar ut genom glipanni dörren dåAnchorman said:Det är en lång korridor med patientrum och förråd längs den, korridoren svänger vid änden mot hissarna där ni kom ifrån. Har inte beskrivit jättenoga våningen så ni kan lägga in saker.Feuflux said:Med geografi menar jag allt som har med korridorer, svängar etc att göra. Jag är helt enkelt helt lost och orkar inte läsa bakåt och lista ut saker. Så jag räknar med att SL och övriga hjälper Bengt att hitta rätt.
Hur ni gör med Jesper är upp till er
Dock kommer FRA gripa dig imorgonMårten said:Haha nice, min googling på "hemgjorda bomber från abmulansutrustning" hittade inga resultat dock
Kollar upp detta lite noggrannare till frukost imorgon, tack Anchorman!
Skjut syretuben.Mårten said:Haha nice, min googling på "hemgjorda bomber från abmulansutrustning" hittade inga resultat dock
Kollar upp detta lite noggrannare till frukost imorgon, tack Anchorman!
Det borde de nog gjort för länge sedan när jag sökt för "enkla bomber i hemmet", "hemmagjord bomb", "explosiva kemiska reaktioner" men de verkar inte kolla upp mig så noga... vänta, någon är vid dörren kommer snart...Dock kommer FRA gripa dig imorgon