Tjolahopp, lite full ikväll men lägger mina tankar ändå.
För det första Iskaral, jag är defenitivt inte emot begreppet spelarfria dagar, men jag tror bara det krävs en liten heads up inte bara några timmar innan, då vissa kanske tänker "Jag skriver imorgon" bara för att inse att den dagen är en spelarfri dag och ingen annan kommer skriva då.
Tidslinjen, hmmmmm
En gång i tiden fanns en tanke att hålla allt enligt en viss tidslinje HAHAHA det gick verkligen inte.
För att hålla allt enligt tidslinje måste man hålla koll på alla andra som postar och anpassa sig efter det, själva spelet blir ohållbart.
Visst Nicky och Jesper hade en ganska kort sexakt och sen somnade så är det, men gör det något?
Och Cissi, nu vill jag inte vara grinig men eftersom du klanka ner på tidslinjen så kan ju jag påpeka att Lollo och Lunde tog sig tid att:
Lägga om såren på Lundes händer
Kyssas
Ha kort förspel och avbryta
På samma tid som:
Hissen åkte upp till sextonde våningen och vände.
Ska vi konstant rätta oss efter tidslinje då måste man också vänta på folk som inte är online, vilket kan bli aningens tråkigt.
Scener såsom när Jimmy och Nicola träffades eller när Jesper och Nicola bråkade och hade sex eller Lollos och Lundes garagescen hade inte blivit lika kraftfulla ifall man varit tvungen att anpassa sig efter alla andra.
För mig är det viktigare att få till bra scener och spel där man verkligen kan leva sig in i karaktären än att rätta sig efter tidslinjen.
Nu ska jag sova!
/Stay classy