Nekromanti Anmälning/Off topic Zombies i Bergsfors

Iskaral

Swordsman
Joined
15 Nov 2012
Messages
641
Location
Norrland
Senare hittas rabies-Bengt gråtande i ett hörn för att de andra sjuka jävlarna inte accepterar honom. "Du är ingen riktig zombie ju!" "Stick och brinn jävla wannabe!"
:gremsmile:
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Anchorman, fick jag göra så?
Nu har jag etablerat en bygdegård med möjlighet till lägerverksamhet. :gremsmile:
Kök, sovsalar, duschar osv. Är det okej?
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,843
Absolut, som sagt så länge man håller sig inom logikens ramar så går det bra. Hade du slängt in en rymdbas hade jag haft mer att säga till om.
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,843
Sådär är ni nöjda nu :gremtongue:

Sry att jag varit lite borta, mycket projekt på gång just nu, men jag kompenserade genom att skriva lite längre uppdatering än vanligt, så no hard feelings?
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
5,006
Location
Linköping
Anchorman said:
Sådär är ni nöjda nu :gremtongue:

Sry att jag varit lite borta, mycket projekt på gång just nu, men jag kompenserade genom att skriva lite längre uppdatering än vanligt, så no hard feelings?
Du har ju bara levererat det överlägset bästa forumrollspelet någonsin på WRNU i ett halvår. Givetvis är det hard feelings all over the place! :gremwink:
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Feuflux said:
Anchorman said:
Sådär är ni nöjda nu :gremtongue:

Sry att jag varit lite borta, mycket projekt på gång just nu, men jag kompenserade genom att skriva lite längre uppdatering än vanligt, så no hard feelings?
Du har ju bara levererat det överlägset bästa forumrollspelet någonsin på WRNU i ett halvår. Givetvis är det hard feelings all over the place! :gremwink:
THIS!!!
Så jävla sant!

:heart: :heart:
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,843
Tack för era fina kommentarer :gremsmile:

Mårten! Sluta kolla på Star Trek och masa dig hit!
 

mårten1

Swordsman
Joined
15 Aug 2011
Messages
518
Location
Motala
Ursäkta för min frånvaro, mycket med exjobbet och har varit helt utslagen idag.

Kommer försöka skriva något imorgon men du gjorde typ det jag hade tänkt göra, bara säga åt bengt lite tyst att inte göra något dumt och få sig själv dödad :gremsmile:
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,843
Om det var någon Slp som jag trodde skulle klara sig till slutet så var det Axel. Men det stod mellan Bengt och Axel i det här läget, så då blev det Slpn som fick ryka.
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Åh Nej! :gremfrown:
Jag gillade Axel, han var ju en riktig hjälte och vi har varit tillsammans nästa hela tiden! Fy vad tråkigt.
Vi blir färre och färre...
Hade inte skottet kunnat gå av och träffa ovanför huvudet på Bengt? Eller gå igenom Axels axel??
 
Top