Tänkte jag skulle dela med mig av lite tankar om vårt lilla spel och hoppas ni känner för att göra det samma.
Spelet har nu pågått i ett halvår, en imponerande siffra helt klart
Vi har haft våra problem och spelare har hoppat av, vilket självklart inte är kul.
Aktiviteten just nu är ganska långt ifrån vad den var i början, det beror nog på en rad olika saker, sen det faktum att vi helt enkelt är färre spelare drar ju ner antalet post per dag.
Själv har min aktivitet varit sisådär den senaste tiden, flera jobbprojekt har tagit min tid och energi och jag har inte uppdaterat så mycket som jag velat och borde ha gjort.
Jag sa en gång för en tid sedan att jag skulle vilja att det här spelet tog slut under våren, inte för att jag tycker det är tråkigt utan mer för att jag vet att sommaren är mindre strukturerad, folk har semestrar och har inte samma rutiner. Det i kombination med det fina vädret gör att man kanske får svårt att hålla igång aktiviteten.
Nu är det dock så att sommaren är här (försommaren iaf) och spelet är fortfarande igång. Jag vill absolut inte och kommer inte avsluta spelet förrän vi känner oss klara och förrän vi har fått ett bra slut.
I mitt huvud har jag tänkt många sätt som det skulle kunna sluta på.
För mig känns det och jag misstänker att ni kanske känner samma, att spelet börjar nå någon slags slutpunkt.
Daniel sitter för tillfället säkert inne i stugan. Resten är i full sjå med att frita Birgits familj. Flera har dött och flera åkte med helikoptern ut.
Vet inte riktigt vad syftet med den här posten var, vad jag vill säga är att om ni tvivlar på mig på grund av min låga aktivitet så kan ni vara lugna. Jag kommer vara med till slutet och jag hoppas ni kommer det också.
Stay Classy
/Anchorman