Nekromanti Anmälning/Off topic Zombies i Bergsfors

Cissi

Up to no good.
Iskaral said:
Min inspirationskälla är Sookies brorsa Jason i True Blood :gremsmile:
Jag tror jag är lite kär i dig! :gremgrin:
Jason! Du måste skoja, det är ju briljant!

Anchorman

Swashbuckler
Kan ni masa er till sjukhuset nu då, eller har vi fler stopp på vägen?

Cissi

Up to no good.
Om du ämnar beskriva hur vi kör in genom entrén så backar! Lunde in bilen i full fart. Bara så du vet. :gremwink:

Anchorman

Swashbuckler
Vet att ni är otåliga på att ta er till sjukhuset och det kommer snart, men från nu så uppdaterar jag er samtidigt som jag uppdaterar de vid sjukhuset så det blir någon koll på tidslinjen.

Under tiden kan ni ju passa på att prata med varandra och diskutera händelser om ni vill

Anchorman

Swashbuckler
Nu är snart hela gänget samlat, ska bli kul och se vad som händer. Verkar ju som det finns lite historia mellan Lunde och Lollo :gremsmile:

Recca

Femme Fatale
Jimmy var väl ett av rassesvinen kan jag tänka mig. anledningen till att han satt inne med andra ord. :gremtongue:

Cissi

Up to no good.
Anchorman said:
Nu är snart hela gänget samlat, ska bli kul och se vad som händer. Verkar ju som det finns lite historia mellan Lunde och Lollo :gremsmile:
Ja, kära nån. Hoppas nån av de riktiga karlarna kan skydda Lunde från Lollo! :gremwink:

Recca

Femme Fatale
Cassius said:
Det gör vi. Vill du att jag ska läsa högt?
Vilken utomordentligt märklig sak att skriva. Självklart har vi snackat ihop oss, men nu blir jag tveksam till att det är en så bra idé.

Cassius

Hero
Recca said:
Cassius said:
Det gör vi. Vill du att jag ska läsa högt?
Vilken utomordentligt märklig sak att skriva. Självklart har vi snackat ihop oss, men nu blir jag tveksam till att det är en så bra idé.
Jag skojade bara lite!

Nu ska jag sova!