Vad Cissi försöker säga är Get your ass over here and post something!!!1Lao! Saknar dig!
Vad Cissi försöker säga är Get your ass over here and post something!!!1Lao! Saknar dig!
Inte jag. Jag borde sova dock men Iskaral tvingar mig att vara uppe!Anchorman said:Det är nästan som folk har annat att göra!! Skandal
Det är sån här som händer när vi inte få spela... Iskaral blir arg och börjar zombiefilosofera. Jag tror inget av det är till vår fördel...Iskaral said:Jag skakar av mig Cissis hemska och orättvisa anklagelse och riktar en fråga till Spelledaren. Eller jag vill be om en beskrivning av Bergsfors zombies. Vad vet vi om dem efter våra första möten? Hur rör de sig? Hur låter dem? Visar de några som helst tecken på smärta när de blir sårade? Har de några hobbies? Vad tycker egentligen "zombien på gatan" om vad som sker i Bergsfors?
Ja för all del. Jag kan ge dom en kram. Och sen blir jag biten och föevandlad till en zombie. Är du nöjd då?Iskaral said:Men tänk Cissi! Zombisarna är också människor. De kanske bara behöver en kram...
Hmmm tjusningen är väl lite att ni inte har så bra koll på exakt vad som händer.Iskaral said:Jag skakar av mig Cissis hemska och orättvisa anklagelse och riktar en fråga till Spelledaren. Eller jag vill be om en beskrivning av Bergsfors zombies. Vad vet vi om dem efter våra första möten? Hur rör de sig? Hur låter dem? Visar de några som helst tecken på smärta när de blir sårade? Har de några hobbies? Vad tycker egentligen "zombien på gatan" om vad som sker i Bergsfors?
Det beror på Cissi. Har Lollo större chans på zombie-Lunde?Cissi Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ said:Ja för all del. Jag kan ge dom en kram. Och sen blir jag biten och föevandlad till en zombie. Är du nöjd då?Iskaral said:Men tänk Cissi! Zombisarna är också människor. De kanske bara behöver en kram...
Det vet inte du.Iskaral said:Det beror på Cissi. Har Lollo större chans på zombie-Lunde?Cissi Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ said:Ja för all del. Jag kan ge dom en kram. Och sen blir jag biten och föevandlad till en zombie. Är du nöjd då?Iskaral said:Men tänk Cissi! Zombisarna är också människor. De kanske bara behöver en kram...
Callate Hámster peluda de mierda!Rymdhamster said:Eftersom Jesper är imun så skulle det ju kännas som att han skulle ha en fördel i det triangeldramat =)
Iskaral said:Callate Hámster peluda de mierda!Rymdhamster said:Eftersom Jesper är imun så skulle det ju kännas som att han skulle ha en fördel i det triangeldramat =)
Det här är fräckt Mårten. Att skriva in sig själv framför mig när jag skrev först. Det som är fräckt är att du tvingar mig att förhålla mig till ditt inlägg i ett inlägg jag redan skrivit. Nu behöver jag egentligen ändra mitt inlägg eller skriva ett komplementerande inlägg för att visa att Nicky förhåller sig till din RP.Mårten said:Rutger
Skit, vad händer där uppe, men utan att fundera eller vänta på svar i radion börjar han springa in i mörkret i trappan med hammaren redo. Nicola ser han kommer inspringande i trapphuset med en fackla men han håller sig i mörkret framför henne för att behålla det lilla mörkerseende han har fått.
Det är ok. Förlåt att jag brusade upp. Jag uppfattade inte att du tyckte att situationen var sådan att din rp var i trapphuset medan min inte var det.Mårten said:Tycker inte du behöver ändra något, vi reagerade båda samtidigt och började springa upp samtidigt. Skillnaden var att jag var i trapphuset och du i hallen. Kommer du ikapp mig kommer du ikapp mig, jag skrev att jag försöker hålla mig i mörkret framför men det hindrar ju inte att du kommer ikapp
Nickola kan se mig framför och försöka springa ikapp, och lyckas, helt upp till dig, jag skrev bara att han försöker hålla sig framför för att behålla mörkerseendet.
Men sorry om du blev irriterad, inte min mening.