Nekromanti Anmälning/Off topic Zombies i Bergsfors

mårten1

Swordsman
Joined
15 Aug 2011
Messages
518
Location
Motala
^^ Underbart :gremsmile:

Anchroman, vad är det för helikopter jag sitter i? Funderar vad man kan använda sig av så...
(och får jag ha smuglat med mig min ryggsäck? Har ju en bomb jag kan tejpa fast på en gasoltub i den, hade ju tänkt hämta den i mitt långa inlägg men det vart ju editerat och då missade jag det så vill kolla med dig :))
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,843
Tänk en standard helikopter, hade jag suttit vid datorn hade jag länkat nån bild.
Men tänk typ en helikopter med två platser fram och fyra bak, den har inga vapen eller nåt.

Avgör själv om du har med ryggsäcken :gremsmile: jag hänger inte upp mig på smådetaljer så även om du inte skrev det så kan du ha den.
Men en gasoltub? Du lär inte hitta nån i helikoptern iaf. Och du har ju inte släpat med dig nån?
 

mårten1

Swordsman
Joined
15 Aug 2011
Messages
518
Location
Motala
Ok, då har jag den :gremsmile:
En liten gasoltub, den man har till brännarna på skolan, liten portabel sak (som dock typ nästan är slut)

(Eller vad är det man har för brännare nu för tiden? Var ju ett tag sedan man var på gymnasiet :gremsmile: )
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,843
Ok det låter bra.
Tror när jag gick i skolan så var alla kopplade till en gasledning i väggen men det är väl olika.
 

mårten1

Swordsman
Joined
15 Aug 2011
Messages
518
Location
Motala
Ahha, vi hade typ sådana här i skolan men en lång sladd på:


Så tänkte att det var något sådant jag hade i ryggsäcken :gremsmile:
 

mårten1

Swordsman
Joined
15 Aug 2011
Messages
518
Location
Motala
Fråga, men vi vilken våning slogs jag och Nickola mot zombis? Tänkte om ni hade gått förbi dem eller inte för om inte annat är det ju bevis för Daniel att det finns zombis :gremsmile:
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,364
Mårten said:
Fråga, men vi vilken våning slogs jag och Nickola mot zombis? Tänkte om ni hade gått förbi dem eller inte för om inte annat är det ju bevis för Daniel att det finns zombis :gremsmile:
Nej det är ett bevis på att det finns döda människor i trapphuset och ni är psykopater som kommer försöka döda mig så fort ni får chansen :gremtongue:
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Vicotnik said:
Mårten said:
Fråga, men vi vilken våning slogs jag och Nickola mot zombis? Tänkte om ni hade gått förbi dem eller inte för om inte annat är det ju bevis för Daniel att det finns zombis :gremsmile:
Nej det är ett bevis på att det finns döda människor i trapphuset och ni är psykopater som kommer försöka döda mig så fort ni får chansen :gremtongue:
Eller så är det ett tecken på att Danne knarkat för mycket. Ingen annan verkar se liken, ser han liken är det ett säkert tecken på vanföreställningar!
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,364
Cissi said:
Vicotnik said:
Mårten said:
Fråga, men vi vilken våning slogs jag och Nickola mot zombis? Tänkte om ni hade gått förbi dem eller inte för om inte annat är det ju bevis för Daniel att det finns zombis :gremsmile:
Nej det är ett bevis på att det finns döda människor i trapphuset och ni är psykopater som kommer försöka döda mig så fort ni får chansen :gremtongue:
Eller så är det ett tecken på att Danne knarkat för mycket. Ingen annan verkar se liken, ser han liken är det ett säkert tecken på vanföreställningar!
Försök inte, Danne knarkar inte längre, han dricker nog bara liet mer än vad som är hälsosamt i nuläget. Risken finns att han kommer försöka styra stegen till bolaget, han har trots allt bara en öl kvar.
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
5,006
Location
Linköping
Ingen annan verkar se liken
Eftersom det varken går att hålla koll på vilken utrustning folk har eller hur omgivningen ser ut så kräver jag utrustningslistor och grafik till nästa forumspel! Minst!
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Feuflux said:
Ingen annan verkar se liken
Eftersom det varken går att hålla koll på vilken utrustning folk har eller hur omgivningen ser ut så kräver jag utrustningslistor och grafik till nästa forumspel! Minst!
Hm...
 

Iskaral

Swordsman
Joined
15 Nov 2012
Messages
641
Location
Norrland
Jag ändrade mitt senaste. Daniel ville inte ha Lollos hjälp. Jag ber Vicotnik om ursäkt och tar med mig den läxan att även en kloakråtta har sin stolthet :gremsmile:
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Iskaral said:
Jag ändrade mitt senaste. Daniel ville inte ha Lollos hjälp. Jag ber Vicotnik om ursäkt och tar med mig den läxan att även en kloakråtta har sin stolthet :gremsmile:
Men Lollo kanske ändå försöker hjälpa till och får sig en tillrättavisning?
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,364
Iskaral said:
Jag ändrade mitt senaste. Daniel ville inte ha Lollos hjälp. Jag ber Vicotnik om ursäkt och tar med mig den läxan att även en kloakråtta har sin stolthet :gremsmile:
Lugnt, inget att be om ursäkt för. Kul ändå att Lollo försöker.
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,843
Antar att ni känner samma som jag. Ska bli jävligt skönt att lämna sjukhuset!

Har blivit rörigt eftersom ni gått upp och ner flera gånger så man måste stänsigt tänka på vad som hänt tidigare...

Ska försöka ha tydligare geografi på andra platser så det blir lättare att hålla reda på saker
 

mårten1

Swordsman
Joined
15 Aug 2011
Messages
518
Location
Motala
... Anchorman vill inte ha kvar Rutger :gremfrown:

Hur mycket har du inte försökt få ut mig ur Bergfors! Jag gillar ju zombispelet!

:gremsmile:

(Hmm... hur ska man nu lyckas få vara kvar... hmmm...)
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,364
Mårten said:
... Anchorman vill inte ha kvar Rutger :gremfrown:

Hur mycket har du inte försökt få ut mig ur Bergfors! Jag gillar ju zombispelet!

:gremsmile:

(Hmm... hur ska man nu lyckas få vara kvar... hmmm...)
Hoppa :gremgrin:
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,843
Du är inte ute än, jag vill inte ha ut dig, men du visste säkert redan när du klev på att du inte skulle komma tillbaks. Du borde ju veta hur jag funkar nu :gremtongue:
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Vicotnik said:
Mårten said:
... Anchorman vill inte ha kvar Rutger :gremfrown:

Hur mycket har du inte försökt få ut mig ur Bergfors! Jag gillar ju zombispelet!

:gremsmile:

(Hmm... hur ska man nu lyckas få vara kvar... hmmm...)
Hoppa :gremgrin:
För fem minuter sedan så skickade jag ett meddelande till Mårten med samma innebörd. :gremgrin:

HOPPA!
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Anchorman said:
Du är inte ute än, jag vill inte ha ut dig, men du visste säkert redan när du klev på att du inte skulle komma tillbaks. Du borde ju veta hur jag funkar nu :gremtongue:
:gremshocked:
 
Top