Nekromanti Anmälning/Off topic Zombies i Bergsfors

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,843
Kan ni övertala piloten att lämna kvar liket så kan ni trycka in tre pers utöver de som redan är där
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
5,006
Location
Linköping
Först: förlåt Anchorman om du känner att jag fiskar efter metainfo. Det är den dubbla stressen som pratar (1: allmän egentidsbrist hemma och jag vill inte lägga alla % på det här spelet. 2: när jag väl postar mitt dagliga inlägg så har det hänt så mycket att jag vill posta nåt som "kommer ikapp" och då vill jag inte skriva "jag öppnar den vänstra dörren" och få reaktion "men hallååååå, ALLT hintar ju på den högra dörren" och så har jag tappat 24 timmar).

Second: av alla SLPs så är nog Jesper den jag helst håller kvar i spel. Axel känns heller inte rimlig att ta bort. Steve och Erdan känns ju inte som de är så delaktiga så de kan gärna flyga bort (vad nu policyn kring inaktiva spelare är). Ett annat tips är ju att lasta på den bunde svartklädde skurken, så kan nån annan misslyckas att få nåt vettigt ur honom. :gremsmile:
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,843
Ja alltså Erdan(yjoben) är en slp numera på grund av att vi inte hört något ifrån Yjoben på flera veckor, jag tjatade på honom förut så han postade regelbundet men anser inte att min roll ska vara att tjata på folk :gremtongue:

Så skicka ni gärna honom.
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
5,006
Location
Linköping
Jaha, trodde Mohammad var med på taket...

Cissi: var det där en pik om dåligt rollspelande? :gremwink: Har Bengt brutit ihop för lite? Det är nog sant både ock, men jag orkar inte rollspela bättre. :gremtongue:
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Feuflux said:
Jaha, trodde Mohammad var med på taket...

Cissi: var det där en pik om dåligt rollspelande? :gremwink: Har Bengt brutit ihop för lite? Det är nog sant både ock, men jag orkar inte rollspela bättre. :gremtongue:
Nej... jag ville bara vara snäll och påminna dig om vem Tor var eftersom du inte varit så aktiv och kanske glömt honom... :gremblush:
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,843
I övrigt så bar ju Steve och Mohammad och la Tor i ett av patientrummen, således ligger han ju inte kvar i korridoren.
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,843
Jag vill veta vad som händer när Mormor Ganja får slut på cigaretter :gremsmile: hur många har hon??
 

Iskaral

Swordsman
Joined
15 Nov 2012
Messages
641
Location
Norrland
Feu: Jag låter nog Lollo hantera det här bättre än han borde göra också. Det är realism vs spelglädje. Tänk om hela gänget satt i var sitt hörn och sög på tummen resten av spelet. Eller vänta nu. Det vore ju episkt! :gremsmile:
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
5,006
Location
Linköping
Oj vad edgy jag känner mig när jag läser vad jag skrev igår (och oj vad trött jag är på att vara trött hela tiden). :gremlaugh:

Så förlåt för överreaktionen Cissi.

Och Vicotnik, det låter faktiskt rätt rimligt att Jesper får åka så att nåt vettigt labb nånstans kan försöka fixa motgift.
 

Iskaral

Swordsman
Joined
15 Nov 2012
Messages
641
Location
Norrland
Det blev lite konstigt med Andrea. Hon satt ju bakbunden i en stol och borde haft svårt att hålla och prata i en walkie. Jag ändrade mitt Jesperinlägg så nu sitter hon avsvimmad eller värre och fastbunden. Det kan ju vara bra att veta.
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,843
Jag kommer ju flytta till helgen så aktiviten den här veckan kommer vara sisådär ifrån min sida.

Fredag och Lördag kan ni inte räkna med någon uppdatering, men flera av er är ju ändå på Dancon på lördagen så vi kanske ska ha en spelfri dag på lördag?
Eller kanske både lördag och söndag ifall ni vill fokusera på annat i helgen, som sagt mig kommer ni inte se så mycket men kanske kan slänga upp nån uppdatering söndag kväll.
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Eller så kan Iskaral vara SL under helgen... :gremwink:

Hörru, Bobo, nu får du väl ta och lugna ner dig ett par kilo!

:heart:
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Ehm... ursäkta mig friheter med NPCerna... :gremblush:
Det är Iskarals fel!!! Han började!
 

mårten1

Swordsman
Joined
15 Aug 2011
Messages
518
Location
Motala
Anchorman... vad hände med mitt provisoriska bandage jag gjorde med min sista ärm från träningsjackan som nu har blivit t-shirt? :gremsmile:
 
Top