Anchorman said:
Och om du ska bete dig som en barnunge vill jag inte fortsätta diskussionen.
Anchorman said:
Allt det här är barnsligt beteende enligt mig
Anchorman said:
om man inte kan vara lugn och sansad
Anchorman said:
Du har gjort borr dig rejält
Anchorman said:
om du hade på ett moget sätt uttryck
Anchorman said:
Jaja, Recca verkar ju inte kunna se saker sansat,
Anchorman said:
omoget respektlöst och rent ut sagt jävligt elakt.
Jag läser igenom mina inlägg i början där du direkt går i försvar och ser inte riktigt den respektlösheten du pekar på. Jag ser en vilja att kommunicera en problematik jag uppfattar som kraftigt begränsande för mig. Jag ser att jag är upprörd över att det begås våld på min slutscen och att det påverkar min ton något men inte farligt. Jag ser att jag lägger ofantligt mycket tid på att förklara varför jag tycker som jag gör för att få dig och även Mårten att förstå.
Flera gånger så begår du misstaget att först kalla mig barnslig och sedan föreslå att jag ska krypa till korset; essentiellt att jag ska be om ursäkt för att jag har gjort fel, något jag inte ansett att jag gjort, varpå du kan tänka dig att låta Nicky överleva.
Anchorman said:
Ett enkelt PM till mig något i stil med:
"Hej, jag gillar verkligen inte den senaste uppdateringen det känns som ett ovärdigt sätt för min karaktär att dö, kan vi istället göra så här:"
Det enda du hade behövt göra för att undvika det här hade varit att skriva: "Oj, så tänkte inte jag riktigt och det är klart att du har en poäng utifrån ditt perspektiv. Hur tycker du att vi ska lösa det här på bästa sätt?"
Du ber mig att visa ödmjukhet men visar mig INGEN i gengäld. Jag får inget gensvar på en enda av mina invändningar mot scenen. Jag har massor av invändningar mot scenen. Jag presenterar dessa sakligt. Du ignorerar dem och ber mig att be om ursäkt för att jag varit dum - samtidigt öser du tillmälen över mig och istället för att bemöta ett enda av mina helt sakliga framföranden tillskriver du mig värden som oresonlig, barsnlig, ej sansad, förbannad, elak.
Jag utmanar dig att hitta ett enda tillfälle där jag pekar ut dig på det sättet. Sedan kan vi diskutera vem som är oresonlig egentligen. Nä du, jag är inte oresonlig. Envis kanske, stolt visst. Vass i tonen, ja ibland. Men oresonlig? Ej sansad? På alla sätt och vis har du kunnat resonera med mig. Problemet är att du inte gjort det. Inte i ett enda inlägg har du resonerat med mig trots att jag resonerat kring alla mina påståenden.
Du kan få sista ordet nu, men jag orkar inte höra att jag är en "barnrumpa" eller "inte kan resonera sansat" för det är lögn. Du har inte försökt resonera med mig. Inte försökt diskutera med mig. Trots att jag försökt göra det med dig.
Ps. Att du skulle lagt mer tid på det här spelet än mig? Kanske, vad det nu har för relevans. Vi kan ju göra en teckenräkning om du vill. Jag är inte alls säker på att du skulle ha lagt mer tid än mig.