Rymdhamster
ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Vill ni verkligen löddra in varandra med något sånt här:Iskaral said:De kan löddra in varandra med en varm och blöt hamster
Vill ni verkligen löddra in varandra med något sånt här:Iskaral said:De kan löddra in varandra med en varm och blöt hamster
Rymdhamster said:Vill ni verkligen löddra in varandra med något sånt här:Iskaral said:De kan löddra in varandra med en varm och blöt hamster
Aaaaawwww Så stilig han är!Cissi said:
Eller hur!Rymdhamster said:Aaaaawwww Så stilig han är!Cissi said:
Du ska vara glad att snacka var allt vi gjorde!!Anchorman said:Är det så här det blir när jag håller mig borta en dag, alla börjar snacka trekanter i duschar med hamstrar
Kul med sån reaktion, jag trodde ni skulle hata mig nuCissi said:O my God!!! Vad händer nu?! Allt vi kämpat för, allt vi trott på, är borta!
Bra jobbat Anchorman! det här är nytändningen vi behöver.
Varför ska vi hata dig? Det är väl onödigt du förser ju oss med massor av roligt spelAnchorman said:Kul med sån reaktion, jag trodde ni skulle hata mig nuCissi said:O my God!!! Vad händer nu?! Allt vi kämpat för, allt vi trott på, är borta!
Men what! Det är klart vi vill ha lite nya mål och lite spänning! Jag är mest orolig över hur jag ska hantera Lunde nu. Hon kommer ju vända upp och ner på Bergsfors tills hon hittat Morgan. Med eller utan backup, mörker och natt eller inte mörker och natt, med eller utan vapen. Det kan bli lite... nervigt.Anchorman said:Kul med sån reaktion, jag trodde ni skulle hata mig nuCissi said:O my God!!! Vad händer nu?! Allt vi kämpat för, allt vi trott på, är borta!
Cissi said:Det här är mitt tusende inlägg på forumet, anledningen till att det blivit så många är till stor del Anchormans förtjänst så jag vill hylla honom lite i det här inlägget.
Anchorman, utan dig hade rollspel.nu inte fått igång det starkaste forumrollspelet någonsin. Ditt engegemang och ditt spel har gett flera av oss så mycket glädje, inte minst mig.
Tack för Zombies i Bergsfors, tack för ditt engegemang!
Ska bli så himla kul att träffa dig på DanCon!
Awesome! Bästa inlägget på länge!Har ni inte fattat nånting? Det finns inget botemedel och kommer aldrig finnas, dem som har blivit zombies kan inte vändas tillbaka. Enda anledningen att dem har varit här och fortsatt forska har varit för att förstå vad som gick fel och fixa det, så de kan släppa ut viruset igen.