Nekromanti Anmälning/Off topic Zombies i Bergsfors

Iskaral

Swordsman
Joined
15 Nov 2012
Messages
641
Location
Norrland
Undrar stilla varför Jesper, numera npc, får spela hjälte sådär. Lollo står ju och ska spana runt hörnet och sedan är Jesper plötsligt där liksom. Lollo ser lite löjlig ut...
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,843
Jo fast det är ju inte direkt som om Lollo inte hade chansen att göra samma?
Sen skulle jag beskriva Jesper som en avancerad NPC eftersom han har varit med som spelare.

Tyckte det även passade Jesper som tidigare har kastat sig in i och spelat hjälte
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,843
Älskar verkligen att Rutger stormade in på sjuttonde och röjde som fan, Rutger har ju blivit någon slags ledare riktigt bra!

Nu händer det mycket men jag väntar in några till innan uppdatering
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,843
Blir nog tyvärr ingen uppdatering idag, är upptagen hela kvällen, men ska klämma iväg en direkt när jag vaknar. Och den kommer bli episk...
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Anchorman said:
Blir nog tyvärr ingen uppdatering idag, är upptagen hela kvällen, men ska klämma iväg en direkt när jag vaknar. Och den kommer bli episk...

:gremfrown:
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
12,472
Location
Ludvika
Episk, Cissi! Episk! Den kommer ju bara bli bättre om han får gå och grunna på det en kväll :gremgrin:
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Rymdhamster said:
Episk, Cissi! Episk! Den kommer ju bara bli bättre om han får gå och grunna på det en kväll :gremgrin:
Men jag har inte tålamod att vänta till i morgon! Jag kommer bli galen och tokig och göra nått överilat och dumt!!!
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
5,006
Location
Linköping
Gör nåt överilat och dumt och ha ihjäl oss alla innan Archorman vaknar och skriver ett episkt inlägg där han har ihjäl oss alla!

:gremgrin:
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Vicotnik said:
Men hur ska Lunde kunna göra något, hon är ju skjuten.
Det är bara en skråma! Hon kan nog både gå och göra nått klantigt! Typ smälta för killen hon band och släppa lös honom... eller nått annat överilat. :gremwink:

Men jag väntar väl då... Bara för att ni tjatar.

Men, Vico... vad gööör Danne?? :gremshocked: är han galen!?
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,364
Jag tror inte rikigt Daniel har lyckats greppa sittuationen. Han har tillbringat ett antal dagar i fångensakp och nu träffar han folk som säger att det är massor med zombies på gatorna. Skulle du tro på en bunt främlingar som hävdar det? Daniel är intresserad av att ta sig ifrån sjukhuset för honom är det just nu lika med ett fängelse.
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
12,472
Location
Ludvika
Jag skulle istället vilja påpeka att om Anchorman dödar alla karaktärer i morgon så är det här sista chansen för er att få till en schysst trekant! Duschscen med Lollo, Daniel och Mormor Ganja kanske? Eller Rutger, Lunde och den skadade, fastbundne vakten?
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Hm... Lunde kan ta sig friheter med den bundne vakten. Stackars Tor, han skulle aldrig fatta vad som hände!
:heart:
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Vicotnik said:
Jag tror inte rikigt Daniel har lyckats greppa sittuationen. Han har tillbringat ett antal dagar i fångensakp och nu träffar han folk som säger att det är massor med zombies på gatorna. Skulle du tro på en bunt främlingar som hävdar det? Daniel är intresserad av att ta sig ifrån sjukhuset för honom är det just nu lika med ett fängelse.
Sant, sant. Du gör ett gott spel. :gremsmile:

Och om han försvinner så kommer kusinen att försöka hitta honom igen, skottskada eller inte!
 

Iskaral

Swordsman
Joined
15 Nov 2012
Messages
641
Location
Norrland
Rymdhamster said:
Jag skulle istället vilja påpeka att om Anchorman dödar alla karaktärer i morgon så är det här sista chansen för er att få till en schysst trekant! Duschscen med Lollo, Daniel och Mormor Ganja kanske? Eller Rutger, Lunde och den skadade, fastbundne vakten?
De kan löddra in varandra med en varm och blöt hamster :gremsmile:
 
Top