Ja,man har ju inget mer å se fram emot..[tramseri]
Okej, moderator/administratör vill jag inte bli, men ett par titlar skulle smaka bra...
Harpooka
Det skulle passa sååå bra till mina inlägg. Jag är ju lite obstinat, lite lurig, lite temperamentsfull och väldigt, väldigt rörig och pratig. Precis som en skojsig harpooka, med andra ord.
Aspekti
Konstigaste monstret från Kult. Det skulle vara lagom navelskådande och flummigt att bära som titel...
Owlbear
Det är konstigt att ett så fantasilöst spel som D&D har kommit på den absolut mest otroliga och rubbade varelsen som finns. Ugglebjörn! Det är så genialt att jag börjar garva bara jag tänker på det. Självklart vore det häftigt att vara en sådan.
Svartnisse
Det vore skönt anspråkslöst att bara toka omkring på forumet som en liten svartnisse bland demoner, ärkemagiker och artificiella intelligenser... De svaga skola besitta jorden!
Snoffo-Moris
...som en hyllning till min idol Joakim Pirinen. Snoffo-Moris är en gigantisk rotfruktsliknande blomma som en liten rackare i sandlådan hittar på med sin fantasi. Således vore det också en hyllning till allt fantiserande och all verklighetsflykt.
Cheshirekatt
Coolaste katten i Underlandet och en av de få fiktiva karaktärer som jag på ett genuint sätt kan personifiera mig med. Hö hö hö, jag skulle tramsa, flamsa, förvirra och förvindla alla resonemang tills enbart en stor hög av obegriplig förbryllelse skulle återstå.
Häxmästare
Det är förvisso rätt nära "ärkemagiker" men hör till sagans värld istället för fantasyns. Därför skulle den titeln fungera som en effektiv markering av mina ideal och säkert skrämma iväg små dockskåpskobolder som eftersträvar flyktiga målsättningar och blundar för sagans överväldigande genomslagskraft. -Darra, ni trångsynta magiker, schamaner och besvärjare, ty häxmästaren har anlänt!!!
Rollgestaltare
Ha ha ha! Det skulle vara så oerhört töntigt. Det skulle säkert reta gallfeber på några lökiga typer också. Sånt är ju alltid roligt.
/Rising
slutar innan det blir too much