Jag vill ha en sån bok. Då skulle det finnas en risk att jag skulle spela Saga till slut.Arfert said:Är det en bra idé? Att släppa en variant av Arcaria (Sagas spelvärld) som bok till Fantasy! ?
Och i så fall, finns det intresse?
Det blir flera produkter innan Arcaria kan komma ifråga.Robert Jonsson said:Jag skulle inte vilja se det som första bok, för det känns lite sådär kommersiell cash in utan ansträngning (det är negativt i min bok). Jag skulle hellre vilja se en helt annan värld först, lite som Storuggla och Terje beskriver det. Sen därefter skulle jag inte reagera negativt på en Arcaria-modul, för då har man redan fått känslan av att Fantasy! är något eget, inte bara Saga Take Two (vilket det så klart inte är). Mina två ören, gör vad du vill med dem.
Ja, ungefär till sista juni.Jedvard said:apropå monsterboken finns det fortfarande tid för att lämna in några förslag?
Jag gillar Arcaria, äger men har inte spelat Saga än. Köper med jämna mellanrum på mig Rollspel som jag sedan inte spelar, tycker nog att Saga tillhör de bättre och jag ser fram emot Saga 2 0. Så kanske kunde du släppa Saga 2.0 och sedan Arcaria som en världsbok med både Saga och Fantasy! data i?Arfert said:Monsterboken och äventyr kommer absolut före... Arcariaboken är mer en service till trogna Saga-spelare... och jag vill inte släppa den spelvärden. Den tillhör de bättre för de som gillar culture gaming.