Spider Jerusalem_UBBT
Swashbuckler
Jo om priset blir det dom säger så är det verkligen intressant.Arfert said:Kan funka för vissa syften, som en anteckningsvbok/MP3-spelare/kolla youtube. Men lite klen. Fast schysst pris.
Jo om priset blir det dom säger så är det verkligen intressant.Arfert said:Kan funka för vissa syften, som en anteckningsvbok/MP3-spelare/kolla youtube. Men lite klen. Fast schysst pris.
Jag tycker inte om att behöva koda om saker jag laddat ner i onödan, men det får nog bli nåt sånt i just det här fallet.Jarl said:Det är väl bara att koda den med x264 i en mp4-container så är den väl rätt optimal för båda spelarna?
Jag har däremot hittat en helt OK diagramritare. Inte riktigt Dia, men den fyller hålet ganska bra. Smart Diagrams menar jag då alltså.krank said:- Begränsat app-utbud jämfört med App Store. Saknar ordentlig outliner med cloudsynk/OPML-stöd, vettig synka-med-dropbox-anteckningsapp, och en hel hoper spel (Canabalt, Ascendancy, SimCity, Flashback, GalaxyOnFire, Broken Sword Director's Cut)
Jag använder EverNote för mina anteckningsbehov, är också inne på att köpa en platta, helst android, fastnade för archos 70, velar lite fortfarande.krank said:Och tills vidare har jag börjat lattja med antecknings-appen mNote, som har stöd för Simplenote. Jag gillar egentligen inte simplenote - inga hierarkiska mappstrukturer - men hittills överlever jag helt klart.
Saknar fortfarande en OPML-outliner dock.
Har testat Evernote... Jag vet inte, det kändes som att jag inte tillhörde målgruppen. Målgruppen vill ha ett enkelt sätt att spara bilder och grejer, såväl som anteckningar. Jag vill ha ett hårt strukturerat, hierarkiskt system av anteckningar, för att kunna skriva och strukturera rollspel.Maniac said:Jag använder EverNote för mina anteckningsbehov, är också inne på att köpa en platta, helst android, fastnade för archos 70, velar lite fortfarande.
Funderat på det. Det finns hyfsade apps med stöd för gdocs, men inget som synkar bra nog, har offlinestöd och tillräckligt enkel hierarkisk navigering...Maniac said:Pröva gärna Google docs =)
Det finns ju ett flera appar till iPod som är lämpliga till det. Så de dyker nog upp till Android snart. Eller nåt snarlikt.krank said:Har testat Evernote... Jag vet inte, det kändes som att jag inte tillhörde målgruppen. Målgruppen vill ha ett enkelt sätt att spara bilder och grejer, såväl som anteckningar. Jag vill ha ett hårt strukturerat, hierarkiskt system av anteckningar, för att kunna skriva och strukturera rollspel.