Vi andra är inte det, checkwilper said:Tack! Ni är fantastiska människor!
Vi andra är inte det, checkwilper said:Tack! Ni är fantastiska människor!
Ja, där har ni ju nailat det!Mukwa said:Darn Möller kikar bevisligen mer på bilderna än på användarnamnenDu använder dig av den Unfairiska färgskalan så troligen.
Don't know. You ask meVad skulle hända om alla hade grå avatarer?
Jag föreslår att folk inte byter till grå avatarer lagom till varulvsspel. För ingen vill väl förvirra deltagare?Mukwa said:Don't know. You ask meVad skulle hända om alla hade grå avatarer?
Det skulle bli lite unfair för Möller, som i det fallet aldrig skulle ha koll på vem som var vem och vem som var Unfair.Mukwa said:Don't know. You ask meVad skulle hända om alla hade grå avatarer?
Hur kommer sig då att din avatar ser ut som ett grått träd?Mukwa said:Nä, men nu har ju varken jag eller Vimes grå avatarer, så det är ju lugnt då
Gör det?Hur kommer sig då att din avatar ser ut som ett grått träd?
jaaaaaaaaaaa...?Mukwa said:Gör det?Hur kommer sig då att din avatar ser ut som ett grått träd?
klicka på uppdatera då.jaaaaaaaaaaa...?
Nu kanske jag missar något uppenbart skämt, men vad jag ser så är det ett grått träd.Mukwa said:klicka på uppdatera då.jaaaaaaaaaaa...?
Ctrl+F5.!Paxen said:Nu kanske jag missar något uppenbart skämt, men vad jag ser så är det ett grått träd.Mukwa said:klicka på uppdatera då.jaaaaaaaaaaa...?
Jag tackar ;-)wilper said:Jag skulle vilja skicka dagens ros till alla användare som har samma visningsnamn idag som de hade när de registrerade sin användare.
Tack! Ni är fantastiska människor!
Made my morning . Ska bli spännande att se Möllers spontana reaktion. [diabolical laughter]Woah! det är som om jag råkade ta LSD istället för iprem imorse!
Om Möller har märkt att jag bytt avatar kommer han nog fortsätta tro att du är jag då ditt nya färgschema har en hel del likheter med mitt.Mukwa said:Ska bli spännande att se Möllers spontana reaktion. [diabolical laughter]
ska säga det att jag uppdaterade jag vet inte hur många gånger, gick in på forumet och sen tillbaka till det inlägget osv, men såg ändå ett grått träd. nu dock så ser jag LSD-trippenkrank said:Ctrl+F5.!Paxen said:Nu kanske jag missar något uppenbart skämt, men vad jag ser så är det ett grått träd.Mukwa said:klicka på uppdatera då.jaaaaaaaaaaa...?
Din webläsare lurar dig genom att inte fatta att bilden ändrats.
Tack själv! Det är bara kälkborgare som byter användarnamn i tid och otid.wilper said:Jag skulle vilja skicka dagens ros till alla användare som har samma visningsnamn idag som de hade när de registrerade sin användare.
Tack! Ni är fantastiska människor!
Suck. Ja... jag borde kanske försöka vara mer uppmärksam här på forumet.Vimes said:Om Möller har märkt att jag bytt avatar kommer han nog fortsätta tro att du är jag då ditt nya färgschema har en hel del likheter med mitt.Mukwa said:Ska bli spännande att se Möllers spontana reaktion. [diabolical laughter]
Men som sagt, vi väntar med spänning!
Vimes said:Mukwa said:osv</pre></div></div> så, tja, jag blandade ihop er.
Jag kan väll vara snäll och hjälpa honom då:Konrad Konvalj said:Det skulle bli lite unfair för Möller, som i det fallet aldrig skulle ha koll på vem som var vem och vem som var Unfair.Mukwa said:Don't know. You ask meVad skulle hända om alla hade grå avatarer?