Man kan ju nästan tro att det var meningenOm Möller har märkt att jag bytt avatar kommer han nog fortsätta tro att du är jag då ditt nya färgschema har en hel del likheter med mitt.
Man kan ju nästan tro att det var meningenOm Möller har märkt att jag bytt avatar kommer han nog fortsätta tro att du är jag då ditt nya färgschema har en hel del likheter med mitt.
gizmo said:http://www.youtube.com/watch?v=tni2JRrX244
Något kan liksom inte kallas för unfair längre om det inte involverar korv och en hund
Du ska helt klart ha pluspoäng för "Baby Seal Killer Formerly known as Dra åt Helvete."Kraetyz said:ALSO: +10 Internet till den som först listar ut vad min avatar har för innebörd.
Du menar pedofil fjärilen?Kraetyz said:Jag tycker om mig själv.
Na men seriöst, Vicotnik (bästa ondingen i Drakar & Demoner) är awesome, och Ond bråd död kan man inte tycka dåligt om. När det kommer till namn, alltså.
Ang. avatarer så har jag ingen koll på det för jag kommer bara hit någon gång i veckan nu för tiden.
ALSO: +10 Internet till den som först listar ut vad min avatar har för innebörd.
+10 internet! Den första kommentaren jag fick på den kände inte igen symbolen. xDSpider Jerusalem said:CLove aka Child lover.
Fun fact: Baby Seal Killer är en extratitel någon söt admin givit mig.anth said:Du ska helt klart ha pluspoäng för "Baby Seal Killer Formerly known as Dra åt Helvete."
Tackar! För att besvara komplimangen kan jag nämna att när jag går förbi ölkorven i mataffären tänker jag ofta på dig. Du har förgyllt min vardag.Möller said:Jag måste nämna Pilzeman också. Fint nick, och åtminstone jag tycker att smeknamnet svampmannen ligger fint i munnen det också.
+1!Pilzeman said:Sen vill jag slå ett slag för att krank aldrig ska stavas med inledande versal. Han själv har säkert inget emot det, men eftersom det stavas med lite bokstav tänker jag utgå från att det inte får stavas annorlunda – ungefär som att inleda en mening med en sån där adelstitel:
"de Moivre, säger ni? Har han någonsin gjort något rätt?"
Själv utgår jag från gängse skrivregler och sätter alltid¹ versal inledningsbokstav på ord av egennamnskaraktär. Precis som man i text skriver »Ikea« och »Västsvenska industri- och handelskammaren« trots att de i sina logotyper skriver namnen helt versalt. (Eller, för att ta ett mer närliggande exempel, som man bör skriva »Volt« trots att logotypen skrivs »Vo|t«.)Pilzeman said:Sen vill jag slå ett slag för att krank aldrig ska stavas med inledande versal. Han själv har säkert inget emot det, men eftersom det stavas med lite bokstav tänker jag utgå från att det inte får stavas annorlunda – ungefär som att inleda en mening med en sån där adelstitel:
"de Moivre, säger ni? Har han någonsin gjort något rätt?"
Njä.Dante said:Själv utgår jag från gängse skrivregler och sätter alltid¹ versal inledningsbokstav på ord av egennamnskaraktär.
Högst troligt, men lyssna …Anth said:Njä.
anth, avatarex, chrull, gizmo, krank, solvebring, wilper, o.s.v. har väl valt liten bokstav med flit?
dantE, ska jag vara helt ärlig hör jag ingenting.Dante said:Högst troligt, men lyssna …Anth said:Njä.
anth, avatarex, chrull, gizmo, krank, solvebring, wilper, o.s.v. har väl valt liten bokstav med flit?
Hör du ljudet av hur lite jag bryr mig?
Ibland krävs det faktiskt förändring för att hitta rätt. Sådetså!wilper said:Jag skulle vilja skicka dagens ros till alla användare som har samma visningsnamn idag som de hade när de registrerade sin användare.
Tack! Ni är fantastiska människor!
Tyvärr inte. Jag hade bilderna på RPGLab och när den siten gick ned samtidigt som det blev ny forumsuppdatering (=kan inte länka till bilder längre) så fick jag ta bort den dynamiska avataren. Det gjorde lite ont i hjärtat. Minns en konversation mellan mig och Dimfrost (friskt från minnet).MrG said:ka man inte ha det så gillar jag Han och även Hans gamla vana att ha bilder på sig själv, men som byttes om man förde musen över dem. Vet inte om Han fortfarande har det.