Aha, då kan du förstås inte tänka dig att rösta på Vimes även om du vet att han är ulv?.Att ni luras tillsamanas och att ni är villiga att offra en inaktiv Vimes för att kamma hem vinsten.
va?Så vi har en Vimes som säger att Octa är rödast på banan och sen ber mig komma med motdrag på det och en Octa som säger att Vimes är ulv men att han inte kan tänka sig att rösta på Vimes pga anledningar.
*Mic drop
Det är nog bara du som är otydlig med hur du ska rösta.Så vi har en Vimes som säger att Octa är rödast på banan och sen ber mig komma med motdrag på det och en Octa som säger att Vimes är ulv men att han inte kan tänka sig att rösta på Vimes pga anledningar.
*Mic drop
Oj, var jag otydlig? Jag trodde att jag skrev URTYDLIG men det bleb nog fel då:Det är nog bara du som är otydlig med hur du ska rösta.
Så det här stämmer inte menar du?Jag tror bestämt att min röst fortfarande ligger på Octa där jag la den i natt så det är nog bara rätt
Försök inte. Kopiera min idé fast vända det mot mig själv. Nej tack. Utveckla gärna hur det kommer sig att jag nu är ulv?Men man måste ge er att det är ett slickt move att offra Octa utan att han blir utröstad.
Med nöje:Utveckla gärna hur det kommer sig att jag nu är ulv?
Du var nog ulv redan när spelet började!Försök inte. Kopiera min idé fast vända det mot mig själv. Nej tack. Utveckla gärna hur det kommer sig att jag nu är ulv?
Du har skrivit det här några gånger nu. Smart att jag blev tvingad att outa innan dig (eftersom det rimligtvis är du som har kuratorkontakten).Vimes kan inte vara grön iom att han känner kuratorn men ljuger om det.