Och det här kan jag ju passa på att vilja ha en förklaring på, det behöver jaginte ha en fungerande hjärna för att fatta att något är off med.Gällande svar på vem jag tror på ulvar är det följande kombos
Vimes + Octagonal 75%
Vimes + Impetigo 24%
Vimes + Anthrox 32%
Octagonal + Impetigo 33%
Octagonal + Anthrox 34%
Anthrox + Impetigo 30%
Bästa pluggisarna Basenanji + Impetigo
Mitt förslag var en deadline 18.00 för att förebygga snajpning och kuratorskontakt och att alla kommer överens om att flytta sin röst till den som då blir ”utröstad”.Uh, har vi röstlänk?
Jag är strax hemma och ska försöka bena i vad som sagts under dagen, men är rätt mör i hjärnan så kanske går lite långsamt.
Men om jag fattat lite så är det en deadline av något slag vid 18 imorgon?
[QUOTE:Skolinspektionen]Rundan slutar FREDAG 12/5 klockan 20:00!!!![/QUOTE]Men om jag fattat lite så är det en deadline av något slag vid 18 imorgon?
Jag är bara en plugghäst som verkligen avskyr att vissa personer vejpat i klassrummet.
Impetigo frågade Vimes som bestämt påstår att han inte har kuratorsrollen. Eftersom Impetigo själv PÅSTÅR att han har en vaniljroll så MENAR HAN ATT Vimes [måste] ljuga!
Plus att Fjodor är helt grönad iom att han inte kan vara ulv med Vimes (då hade de vunnit med kurator/vaktis-manövern) och inte heller med Octa (det hade förutsatt att Vimes är grön men han ljuger om kuratorn så han är uppenbarligen ulv).Impetigo, om jag ska sammanfatta din spaning så…
Så är det. I nuläget har vi dock 5-1 mellan Vimes och mig och då är planen överflödig. Varken Octas snajp eller kuratorn kan göra någon skillnad.Och Impetigos plan medför att kuratorn inte kan användas, oavsett om det är Vimes eller Impetigo som har den?
Men komigen. Läs om och läs rätt. Jag röstar ju för tusan på Vimes och säger att denne är ena ulven.Impetigo, om jag ska sammanfatta din spaning så:
Deltagarnas claimande:
Basenanji Väktare
Fjodorsenuba Vaktmästarkontakt
Impetigo Vaniljroll
Octagonal Snapchatgrupp
Anthrox Luftare
Vimes Vaniljroll
Men...
Det måste också finnas någon som känner kuratorn så vem är det?
Impetigo frågade Vimes som bestämt påstår att han inte har kuratorsrollen. Eftersom Impetigo själv vet att han har en vaniljroll så måste Vimes ljuga!
Då är det också ganska intressant att Octagonal inte vill rösta på Vimes.
Vårt ulvpar är Octagonal och Vimes.
Okej nej.Det finns ju en liten chans att det blir en R3. Om Basse lyckas med väktandet (och Impetigo inte vann diagnostiska testet). I så fall har vi läget 3-2 och rimligtvis bör byn lyckas vinna (om ni inte låter Impetigo övertala er att rösta ut Fjodor istället förstås ).
@Impetigo, vann du diagnosen? (om någon av Basse, Anthrox och Fjodor vann den ska ni förstås hålla tyst)
Nu uttrycker du dig ju som att jag är pånpt sätt ensam i mitt lag… jag får nästan en känsla av att du och Octa gaddar ihop er mot mig(och Impetigo inte vann diagnostiska testet)
Höhö, ja absolut. Nu var det ju du som skrev svaren i tråden så...Nu uttrycker du dig ju som att jag är pånpt sätt ensam i mitt lag… jag får nästan en känsla av att du och Octa gaddar ihop er mot mig
Du menade väl att fråga ”vann du eller din ulvkompis det diagnostiska testet?”