anth
Vetefan
Eftersom tråden Vem har bäst namn på WRNU har blivit så populär så utvidgar vi.
1. Vem har bäst titel?
2. Vem har bäst signatur?
1. Vem har bäst titel?
2. Vem har bäst signatur?
Murkla said:Svarte faraonen hade tidigare titeln Åsa-Nietzsche. Det är svårslaget.
Granny Smith said:Murkla said:Svarte faraonen hade tidigare titeln Åsa-Nietzsche. Det är svårslaget.
/thread
+2Arvidos MC said:Granny Smith said:Murkla said:Svarte faraonen hade tidigare titeln Åsa-Nietzsche. Det är svårslaget.
/thread
+1
Kraetyz said:+2Arvidos MC said:Granny Smith said:Murkla said:Svarte faraonen hade tidigare titeln Åsa-Nietzsche. Det är svårslaget.
/thread
+1
@Pax: Jag saknar Persson.
Spännande. Vad gjorde du då? Länka till förnedringen plz.!Paxen said:Jag tänkte skapa en sockpuppet istället för Persson. . Men sen började jag dricka istället och gick in på sverok.. nu är jag bannad..
Recca said:Spännande. Vad gjorde du då? Länka till förnedringen plz.!Paxen said:Jag tänkte skapa en sockpuppet istället för Persson. . Men sen började jag dricka istället och gick in på sverok.. nu är jag bannad..
solvebring said:min signatur påpekar att man ska anmäla inlägg istället för att hobbymoderera eller backjiddra – kort sagt en nyttig signatur.
Eksem said:Inte om signaturen tillhör en moderator.
Troberg said:Eksem said:Inte om signaturen tillhör en moderator.
Nja, hur blir det om han postar utanför moderatorrollen?![]()
Eksem said:Det är ett officiellt uttalande från en ansvarig, därmed inte hobbymoderering.