anth
Vetefan
Eftersom tråden Vem har bäst namn på WRNU har blivit så populär så utvidgar vi.
1. Vem har bäst titel?
2. Vem har bäst signatur?
1. Vem har bäst titel?
2. Vem har bäst signatur?
/threadMurkla said:Svarte faraonen hade tidigare titeln Åsa-Nietzsche. Det är svårslaget.
+1Granny Smith said:/threadMurkla said:Svarte faraonen hade tidigare titeln Åsa-Nietzsche. Det är svårslaget.
+2Arvidos MC said:+1Granny Smith said:/threadMurkla said:Svarte faraonen hade tidigare titeln Åsa-Nietzsche. Det är svårslaget.
Jag tänkte skapa en sockpuppet istället för Persson. . Men sen började jag dricka istället och gick in på sverok.. nu är jag bannad..Kraetyz said:+2Arvidos MC said:+1Granny Smith said:/threadMurkla said:Svarte faraonen hade tidigare titeln Åsa-Nietzsche. Det är svårslaget.
@Pax: Jag saknar Persson.
Spännande. Vad gjorde du då? Länka till förnedringen plz.!Paxen said:Jag tänkte skapa en sockpuppet istället för Persson. . Men sen började jag dricka istället och gick in på sverok.. nu är jag bannad..
Får se om jag kan hitta det när jag är hemma sen. Kommer inte ens ihåg vad jag gjorde exakt.Recca said:Spännande. Vad gjorde du då? Länka till förnedringen plz.!Paxen said:Jag tänkte skapa en sockpuppet istället för Persson. . Men sen började jag dricka istället och gick in på sverok.. nu är jag bannad..
Fast är inte den signaturen i sig hobbymoderering?solvebring said:min signatur påpekar att man ska anmäla inlägg istället för att hobbymoderera eller backjiddra – kort sagt en nyttig signatur.
Nja, hur blir det om han postar utanför moderatorrollen?Eksem said:Inte om signaturen tillhör en moderator.
Jag tror inte moderatorer kan bli fällda för hobbymoderering, oavsett om det är i eller utanför "tjänsten" - vilket gör det till WRNUs intressantaste regel, den enda regeln som faktiskt tar hänsyn till vem som postar.Troberg said:Nja, hur blir det om han postar utanför moderatorrollen?Eksem said:Inte om signaturen tillhör en moderator.
Fast är inte de officiella uttalandena gula?Eksem said:Det är ett officiellt uttalande från en ansvarig, därmed inte hobbymoderering.