Tant Ragnar
Gamle usling
Alla scener med Jeff G från Thor.
Tänkte skriva en annan film men ... ja. Allt annat bleknar i jämförelse med denna film. Kan inte vänta till juni 2023. Har dessutom alltid haft en fascination för Miguel O'Hara - Spiderman 2099.Att välja en favoritscen från Spider-Man: Into the Spider-Verse eftersom det är den bästa superhjätlefilmen som gjorts.
Miguel O'Hara är amazing. Resten av Marvel 2099 är någonstans mellan meh och kass. Men Miguel är amazing!Miguel O'Hara - Spiderman 2099.
Warren Ellis bitar av Doom 2099 är superba.Miguel O'Hara är amazing. Resten av Marvel 2099 är någonstans mellan meh och kass. Men Miguel är amazing!
Okej, det är sant. Doom 2099 fungerar sjukt bra, men jag tror verkligen det beror på att det är samma Doom. Och Doom är Doom oavsett när.Warren Ellis bitar av Doom 2099 är superba.
Den är så jävla bra! Den tar hela ”Men någon hade listat ut det!” grejen och bara går ”Det är en plot point nu!”.Nu blir det ju en väldans massa Batman på rad här, men jag har alltid älskat den här scenen, också från The Dark Knight. Visst, det är väl 90% för att Morgan Freeman är Morgan Freeman, men ändå.
Captain America har flera bra hoppa ut ur fordon scener. Jag gillar: "There's only one God, ma'am. And I'm pretty sure He doesn't dress like that." scenen också!Det här är en av mina favoriter, från Captain America: The Winter Soldier
"Was he wearing a parachute?"
"No... No, he wasn't."
Eftersom du nämde den filmen så får jag väl säga det korta klippet när vi får se valkyriorna slaktas av Hela. Det är en 1800-tals målning om något!Början av slutfighten i Thor Ragnarok när The Immigrant Song går igång och allt ser ut som nån svensk 1800-tals målning av vikingar är det första jag kommer på.