Nekromanti Bästa stridssystemet?

Storuggla

Champion
"Ok, så det är den versionen av Usagi som gäller (3rd)?"

Undvik för guds skull den här versionen bara. Allt innan den är bra. Det här är inget gammalt-stöt-gnäll, det är en enkel faktafråga - UY var bra för att det körde med taktikkorten och ett eget erfarenhetssystem. Den senaste utgåvan har inget av dessa två utan är rakt igenom... trist.

"Sen tycker jag det är ett jävla aber att beställa från Amazon, 13 USD frakt och 3-6 veckor leveranstid... Därför jag faktiskt undvek dem."

Om det är för komplicerat och jobbigt att beställa från amazon fruktar jag att du kommer få enorma problem att finna ett exemplar...

Storuggla, och i livet

Rising

Vila i frid
UY var bra för att det körde med taktikkorten och ett eget erfarenhetssystem. Den senaste utgåvan har inget av dessa två utan är rakt igenom... trist.
Vilka/vilken version är det som har de särskilda ras- och yrkesförmågorna? Det är nämligen den feature som jag gillar allra mest, men jag vet att man strömlinjeformat bort dessa i senare versioner.

Storuggla

Champion
"Vilka/vilken version är det som har de särskilda ras- och yrkesförmågorna? Det är nämligen den feature som jag gillar allra mest, men jag vet att man strömlinjeformat bort dessa i senare versioner."

Alla utom den som utgivits av Furryfolket. Gold Rush Games utgåva har dem. Och taktikkorten. Första länken, alltså.

Storuggla thruba thurb throb

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Angående Usagi-utgåvor

Storuggla said:
Alla utom den som utgivits av Furryfolket. Gold Rush Games utgåva har dem. Och taktikkorten. Första länken, alltså.
I det här fallet är det bara fråga om den första utgåvan (som då tydligen har tryckts i ett par omgångar). Den från Sanguine Productions, »den nya«, är alltså andra utgåvan, och fler finns det inte.

Storuggla

Champion
Re: Angående Usagi-utgåvor

"I det här fallet är det bara fråga om den första utgåvan (som då tydligen har tryckts i ett par omgångar). Den från Sanguine Productions, »den nya«, är alltså andra utgåvan, och fler finns det inte."

Dock jävlas vissa handlare med att nämna första utgåvan som andra eller tredje "printing". As.

Storuggla, ju kortare Usagi desto bättre