Rymdhamster
ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
"Ah, äntligen ett namn på den jag delat eld och väg med."
Tsükashi bugar sig än en gång, den här gången mot Mogora.
Tsükashi bugar sig än en gång, den här gången mot Mogora.
Laowai said:Jag tappar hakan, och mina armar faller till mina sidor.
"Ayli?"
Jag hinner samla mig något.
"Ayli, anata wa koko de ittai o yatte iru!?"
[Ayli, vad i hela friden gör du här?!]
Jag går fram till Ayli och fattar henne om axlarna med ett stort leende.
Jag hör kalabaliken från vagnen och kastar en blick ditåt. Och suckar tungt.
[[Fan, för långsam hade varit roligare om jag fick kasta sten på Wernner ]]
Bassejr said:Den fule, brunhudade orken som suckade svarar "Unga orker, för att visa styrka och mod, de slåss. Det är... Var ord... Tsuka. Tsuka Girei. Tradition säger, de vara mogna när de vinner strid.
Mogna, mycket sant, för hona. Någon har funnit en hona, och vill visa sig värdig. ord är... Kando, Imponerande."
Han skakar på huvudet, och försöker tekna med händerna åt människospråkets hopplösa krånglighet, medan orkerna en efter en kryker gnyende tillbaka till sina tält och lägereldar, tills det bara står en, inte speciellt vacker, ork kvar i vägen. Han är storvuxen, snäppet större än werner, med flätat, tovigt skägg, inget hår på huvudet, och en svullen blåtira och ett flertal avsaknade tänder gör honom inte mycket mer attraktiv.
När han borstat av sig smutsen, reser han sig, och vänder sig till allas förvåning mot er, och går fram till Ayli. Väl framme breddar han sitt fula grin, och den fula orken som ni pratat med brister ut i ett hest gapskratt.
[Får jag rulla mina 2 extra tärningar som jag får av min förmåga Vän med djuren? (Rullade 2 tärningar med resultat 4 och 6)]Bassejr said:Den brunhudade orken skrockar medhållande, och den unge hanen tappar sitt breda grin, och hans ansiktsuttryck förbyts i förvirring.
Ayli, slå för att övertyga orken, mot hans 2 (1 i närvaro, men en extra eftersom han är för dum för att förstå när han blivit nobbad)