Mr.Chrenshaw
Veteran
En sak jag skulle vilja veta är hur mycket och hur bra bevakning en helt vanlig klädaffär (t.ex.) har. Ifall det har videokameror med äckligt bra upplösning och 1000x zoom eller om de har en gammal hemmagjord kamera som de köpt av nå'n lodis. Ifall de har kameror, skulle de då kunna vara kopplade till en så'n däringa sak som identifierar folk genom deras ansikten och kanske också larmar polisen genom att kolla upp personen ifråga i brottsregistret.
Hur mycket sätter polisen in, förresten, om t.ex. de har fått reda på att en grupp med polismördare "råkade" spränga en byggnad eller två med lite C6? Eller skulle de skicka I-pol direkt?
"...vi får inte lämna några DNA-spår till polisen. Hmm. Spräng huset! Max, släng hit lite C6!"
Eller det kanske är lite väl orealistiskt?
"...förresten var det inte vi som sprängde det! Vi designade bomben med en fotocell, så när polisen kom utlöste DE bomben! Jag är utan skuld!"
Hehehe.
"...och jag lovar, jag har ingen illegal ShadowDoc-klinik i källaren, ärligt!"
Hur mycket sätter polisen in, förresten, om t.ex. de har fått reda på att en grupp med polismördare "råkade" spränga en byggnad eller två med lite C6? Eller skulle de skicka I-pol direkt?
"...vi får inte lämna några DNA-spår till polisen. Hmm. Spräng huset! Max, släng hit lite C6!"
Eller det kanske är lite väl orealistiskt?
"...förresten var det inte vi som sprängde det! Vi designade bomben med en fotocell, så när polisen kom utlöste DE bomben! Jag är utan skuld!"
Hehehe.
"...och jag lovar, jag har ingen illegal ShadowDoc-klinik i källaren, ärligt!"