Tror att du feltaggat här. Jag och @Murmelgnu spelade ett sjukt långt pass Psychodrame igår medan ni anabaptiserade er. Gissar att det var Kim du spelade Münster med.Spelpass #33
2024-05-09, fysiskt möte, Münster
Årets första pass på Lincon, och mitt första besök någonsin. Ett pass av detta Mont Segur-hack av @Murmelgnu, som leddes mig @gizmo och icke-forumiten Marco igenom anabatisternas galenskaper i 1500-talets Tyskland. Lika roligt som förra gången
Helt korrekt så klart. Sorry.Tror att du feltaggat här. Jag och @Murmelgnu spelade ett sjukt långt pass Psychodrame igår medan ni anabaptiserade er. Gissar att det var Kim du spelade Münster med.
Har du gjort den här kampanjen själv eller är det ett köp-äventyr? Vilken tid utspelar det sig?Spelpass #42
2024-06-19, fysiskt möte, The One Ring 2nd ed, Tales from the Lone Lands, 4 timmar, SL jag
Rollpersonerna ger sig av för att föra Flokis brev till hans bror Flonar. De väljer dock att ta vägen förbi De vita tornen, sökandes den misstänkte Cirzor - en man de tror är Skuggans spion. De möter honom väntade på tillträde till Elostirion och deras misstankar mildras inte, men till sist låter de honom ändå ge sig av - ännu inte säkra på hans avsikter. Därefter färdas de norrut mot Evendims kullar och Gulddalen. Där finner den härjad av orker och Flonar död. De drabbar samman med och besegrar de orkiska eftersläntrarna och RPn Gråmur hittar ett oroväckande tecken - Vayalossë, ättens arvegods, en gång buret av den bror som sedan tre år är försvunnen efter en spaningsfärd i norr.
Har du gjort den här kampanjen själv eller är det ett köp-äventyr? Vilken tid utspelar det sig?