Fienden
Hero
@w: Jag vet, silly!
Jag har kollat runt på YouTube. Hur gick det här till? Det är ju fantastiskt.Kraetyz said:
Det var någon tomte på Ms.-bloggen som skrev inlägget " My Little Homophobic, Racist, Smarts-shaming Pony.Efter det skrev någon någon dum artikel eller nåt som /b tyckte var rolig. Sen råkade några /b:are upptäcka att det faktiskt inte var så dåligt...
Höh, nu blev jag förvirrad.Caravisi said:På lördagsnatten satt större delen av gänget i källaren och spelade en ponyfierad version av det spel som kallas för Maffia. Ett litet spel med extremt stort utrymme för spelarna att rollspela sina karaktärer
jag hjärta den här trådenPetter42 said:Hur brukar ni göra med nya avsnitt? Bryr ni er ens om det och kollar bara nån gång då och då och kollar på de avsnitt som råkar finnas då? Vet ni när nya avsnitt kommer ut och sitter och tittar på det live? Eller väntar ni ett par dagar tills det finns stabila och högkvalitativa filmer?
Firar ni på något annat sätt? Typ samlar ihop ett litet gäng bronies att hänga med? Skaffar lite lördagsmys att knapra på till det nya avsnittet? Allts, har ni någon form av ritual för att göra det lite extra speciellt?
Själv brukar jag och min lokala brony (Caravisi här på forumet) träffas på lördagarna, käka något, ha lite mys, ta ett par öl och titta på avsnittet ett par timmar efter att det kommit ut! Ibland bakar vi, går till Puben eller tittar på ett par filmer också. Det handlar nog mera om att umgås än om själva programmet i sig, men programmet är upplyftande och då har man ju alltid något att prata om om inget annat intressant råkar dyka upp! Ponny är bara grädde på glassen... eller nåt sånt.
Hur sköter ni det hela? Dela med er av era historier!
EDIT: I kväll är det lite extra speciellt då en långväga gammal vän kommer på besök i staden, så det ska bli kul att få träffa även denna gamla vän och umgås!
Gonna show you the magic that friendship can do! Cuz MLP is manly shit and I could watch it all again in just one sitting.Ymir said:I'm gonna tolerate & love the shit outta you!
www.equestriadaily.comPetter42 said:Hur brukar ni göra med nya avsnitt?
Heh. Själv så brukar jag (och Petter) se på avsnittet två gånger i rad. Sedan gör vi lite annat MLP-relaterat (som att se på andra avsnitt eller baka cupcakes) innan vi ser på avsnittet igen.Kraetyz said:Så fort det läggs upp en HD-stream för ett nytt avsnitt där springer jag bort, gömmer mig för störmoment och stirrar intensivt på skärmen i 22-23 minuter.