wha... hnuh.... eh?Caravisi said:Ja. Jag kan lätt se nya avsnitt tre gånger på en kväll.
*laddar ner första säsongen*
wha... hnuh.... eh?Caravisi said:Ja. Jag kan lätt se nya avsnitt tre gånger på en kväll.
Ingen kommer undan The Pony Swag.DeBracy said:That totally made my day.
Jag måste nog börja kolla.
Hjälp! Memetisk krigsföring! D:Ymir said:Spread the love!
Jag tror Fluttershy är min favvo än så länge (sett 9-10 avsnitt).Arvidos MC said:Jag gillar Pinkie.
Twilight Sparkle är definitivt den jag har lättast att identifiera mig med, men Pinkie Pie är den mest underhållande.Arvidos MC said:Jag gillar Pinkie.
Hmm... Rarity är definitivt en skinner, Pinkie Pie en maestro d' och Rainbow Dash en battlebabe, i alla fall.Arvidos MC said:Det hade kunnat bli ett schysst AW-hack.
Det är inte så klurigt. En brony är en snubbe (ibland snubba) som gillar My Little Pony: Bros + Ponies = bronies. Det finns mer att läsa på wikipedia.Dr. F said:Jag har inte förstått det här med Bronies för att vara ärlig.
Skulle någon kunna försöka förklara för mig vad det hela handlar om?
Fuck yeah!Ymir said:Det är för att Friendship is Magic somehow har förmått cyniska skäggnördar att inse och acceptera att de behöver lite rosafluffighet i sina liv.
Word up, yo!Ymir said:Det är för att Friendship is Magic somehow har förmått cyniska skäggnördar att inse och acceptera att de behöver lite rosafluffighet i sina liv.