Basenanji
Postd20modernist
Okej, sista posten för nu:
Sidd skrev tidigare i rundan följande som svar på Vimes fråga kring Sidds brist på förslag:
Är det inte lite väl okaraktäristiskt av Sidd – som upprepade gånger i spelet varit känslig för påhopp, drev och röster – aldrig svarar på Empiricus fråga? Jag menar att det är beröringsskräck från Sidds sida och att Empiricus kanske försöker rentvå sig själv.
Sidd skrev tidigare i rundan följande som svar på Vimes fråga kring Sidds brist på förslag:
Empiricus svarar i denna post med att fråga Sidd:Sidd said:Jag gick in i det här med en tanke att ”nu ska jag chilla lite med att vara så rädd för att Vimes har nån masterplan som lurar upp oss på läktaren” och försöka tänka med dig mer än att leta allt som jag tycker är snetramp. Kanske gjort mig en otjänst denna gång att mer ligga lågt men jag tycker faktiskt att det brusats tillräckligt från andra hittills.
Därefter röstar Empiricus på Sidd. Sidd svarar aldrig på Empiricus fråga.Empiricus said:Min fetade mening: @Sidd - menar du alltså att du med avsikt inte valt att gräva mot Vimes i tråden, när det är det spelet går ut på (om man är på sidan som vill hitta ulvarna dvs.)? Det här inlägget läser jag som mer för att ta ner folk som verkar gröna i byn i brunsörjan snarare än för att faktiskt bygga något case eller misstänka någon.
Är det inte lite väl okaraktäristiskt av Sidd – som upprepade gånger i spelet varit känslig för påhopp, drev och röster – aldrig svarar på Empiricus fråga? Jag menar att det är beröringsskräck från Sidds sida och att Empiricus kanske försöker rentvå sig själv.