Hans E Magnusson
CAPS LOCK
Hur blev det, köpt eller inte köpt?Mekanurg said:Jag funderar på att skaffa mig Burning Wheel?
/Hans gräver lite
Hur blev det, köpt eller inte köpt?Mekanurg said:Jag funderar på att skaffa mig Burning Wheel?
...då blir man lika cool som mig som förleddes att köpa grundböckerna samt både Magic Burner och Monster Burner. Curse you, Poppe! Jag som inte ens kommit mig för att skaffa Mouse Guard än fast jag haft avsikt att göra det.Poppe said:Och den som ännu inte köpt passa på nu, halva priset på lite kantstötta exemplar!
http://www.burningempires.com/catalog/index.php?cPath=30&osCsid=5861ef5eb51ab9c62103e6bbaa7ba807
nu när jag grävde lite djupare så såg jag ju att du skulle köpa Mouse Guard istället, blev det det och vad tycks i så fall?Hans. said:Hur blev det, köpt eller inte köpt?Mekanurg said:Jag funderar på att skaffa mig Burning Wheel?
/Hans gräver lite
Oj, det här hade jag visst inte svarat på. Så gör det nu när ändå Hans använt svart magi för att väcka tråden till liv.HJK said:Jag har inte hängt där så mycket. Jag tänkte främst på en tråd om dual of wits, där en kille invände att pointpointpoint var för bra. Folk verkade inte ens vilja försöka förstå honom. Sånt blir lite irriterande.