Är du grönare än någon annan?Är din teori alltså att Octa ska hängas för att han och jag gör liknande grejer? Jag som är så grön?
Jag tror jag fattar din tes men när jag går tillbaka och kollar Brynolfs post där han skriver att han blivit tillfrågad så skriver han där att han får valet.Det tydligaste tecknet på det är att han lyfte den diskret under pretensen att det skulle indikera att Caesar frivilligt accepterat rollen, vilket ju då givetvis signalerar att han är grön. Men det nämns inte förrän flera poster senare.
SL blir av med Häger-caesarMen då tänker du att Stradh är grön antar jag. Hur menar du att tidslinjen sett ut i söndags?
Jag trodde det var nåt slags konsensus alla fall.Är du grönare än någon annan?
Det jag menar är att Brynolf inte skriver att han blir grönare av att ha tackat nej till Caesar. Det gör han först i en senare post. Om du har information som grönar dig, skulle du då inte pusha för att det grönar dig snarare än något annat miniskult som egentligen inte säger så mycket? Jag tolkar det som att Brynolf visste att outandet skulle gröna honom, men han försökte downplaya det för att inte framstå som för ivrig.Jag tror jag fattar din tes men när jag går tillbaka och kollar Brynolfs post där han skriver att han blivit tillfrågad så skriver han där att han får valet.
Det nämns inte ”det nämns inte förrän flera poster senare.” som du skriver här nu.
Då faller väl din teori helt eller?
Baserat på vad?Jag trodde det var nåt slags konsensus alla fall.
Aha, nu är jag med. Så Octa är Julle alltså.SL blir av med Häger-caesar
SL frågar Brynolf men får inget svar
SL frågar Stradh när ett par timmar gått men blir nekad
SL frågar Octa men får till en början inget svar
Octa svarar SL efter att SL postat om att senarelägga starten, och sätter ihop en snabb ulvplan
SL skriver i tråden att vi kör och skickar PM till Brynolf om att han valts som ulv
Är din "Octa är ulv" - teori helt baserad på att jag är ulv? I så fall borde ni väl hänga mig först.Baserat på vad?
Förstår dit tänk här Anthrox men känns mer som en efterhandskonstruktion du fastnat krokat in mer i.SL blir av med Häger-caesar
SL frågar Brynolf men får inget svar
SL frågar Stradh när ett par timmar gått men blir nekad
SL frågar Octa men får till en början inget svar
Octa svarar SL efter att SL postat om att senarelägga starten, och sätter ihop en snabb ulvplan
SL skriver i tråden att vi kör och skickar PM till Brynolf om att han valts som ulv
Vissa av indicierna kan även peka mot att Octa velat klistra sig till dig, så inte nödvändigtvis. Dessutom så räknar jag med att du blir nattmördad R1-R2 om du faktiskt är grön, så jag håller det viktigare att syna Octa här.Är din "Octa är ulv" - teori helt baserad på att jag är ulv? I så fall borde ni väl hänga mig först.
Säker på att du och Fjodor inte är ulvar tillsammans då?
Det är jag iaf säker på.Säker på att du och Fjodor inte är ulvar tillsammans då?
Well i så fall borde jag ju inte sias, utan väktas. Verkar dumt att göra både och.Vissa av indicierna kan även peka mot att Octa velat klistra sig till dig, så inte nödvändigtvis. Dessutom så räknar jag med att du blir nattmördad R1-R2 om du faktiskt är grön, så jag håller det viktigare att syna Octa här.