Octagonal
Swashbuckler
@StradhLestat och @Brynolf som ulvar tillsammans
Nu var inte mitt syfte att gröna mig själv, men visst. Det kan väl bli en kul bieffekt...Hmm, detta sticker ju ut lite. Lite tråkigt sätt att grönas på visserligen men om fler blivit tillfrågade tyder det på att du talar sanning och faktiskt är bybo. Jag blev inte tillfrågad, så mycket kan jag säga.
Till vidare,
Röst: @Brynolf
Nevermind, jag ser nu att den visst kan vara det beroende på hur ulven valde bland C alternativen.Det betyder att väktaren inte är nerfad.
Detta förutsätter jag har valts. 16 poäng.( ) Delenda Carthago: Ni får nattmörda på ojämna (R1, R3, o.s.v.) rundor. (-8 s)
( ) Et tu, Brute: Ni får nattmörda på jämna (R2, R4, o.s.v.) rundor. (-8 s)
Håller med här. Dessutom är det uppdagat vid det här laget så fler som kommer in och säger samma sak ger ingen effekt eftersom det likaväl kan vara ulvar som hoppar på bandvagnen. Finns väl en överhängande risk att du blir nattmördad i R1 nu, och blir du inte det är det en ginormeous vinbägare om att du är ulv som säger så för att bli grön så oavsett blir det ju bara kaos. Och samma sak gäller ju Stradh, vi kan inte veta om det var en kvicktänkt ulv eller inte.Nu var inte mitt syfte att gröna mig själv, men visst. Det kan väl bli en kul bieffekt...
Jag kan ha öppnat pandoras antiseptiska tank här för övrigt. Vi bör nog dra ett streck och inte börja jämföra PM-formuleringar, tidpunkter och sånt där trams.
Jag hade valt dig <3(Jag fattar ju att folk inte skulle välja mig på sitt ulvlag, jag är inte helt dum i huvudet, men det hade varit roligt att få vara med nån gång)
Beror helt på. Om damogn redan lottat ut siare och väktare tyder det på att varken Brynolf eller Stradh har de rollerna om de är goda och således inte kommer bli nattmördade.Finns väl en överhängande risk att du blir nattmördad i R1 nu, och blir du inte det är det en ginormeous vinbägare om att du är ulv som säger så för att bli grön så oavsett blir det ju bara kaos. Och samma sak gäller ju Stradh, vi kan inte veta om det var en kvicktänkt ulv eller inte.
Skulle du inte hellre ha sabbat väktaren så du kan mörda Anth i R3?Själv ogillar jag som ulv siare skarpt och hade inte tillåtit byn att ha en sådan men där tänker ju folk olika. 2 poäng.
Om vi outar allt kommer nattmorden falla i ordningen: siare -> väktare -> Majestix.Detta förutsätter jag har valts. 16 poäng.
Själv ogillar jag som ulv siare skarpt och hade inte tillåtit byn att ha en sådan men där tänker ju folk olika. 2 poäng.
Bara där vi uppe i 18 poäng så jag gissar att det är max 2 ulvar bland oss.
Anthrox är grön.
Siaren (även fast den kanske inte fungerar är grön.)
Väktaren är grön.
Vanligt jävla varulvsspel är ju en återkommande term här. Vi skulle kunna outa all info vi har för att begränsa sökandet redan nu. Då ulvarna (enligt min gissning) max är två stycken kommer dessa inte våga outa siare eller väktare då en 50/50 och sedan bli utröstad inte är värt det.
Då startar vi spelet med tre gröna och kan därefter jaga jaga jaga i sann vjvs anda.
Jag röstar på outning.
Vilka är med mig? Har jag missat något?
@Basenanji
@Anthrox
@Brynolf
@StradhLestat
@Sidd
@Vimes
@fjodorsenuba
@Sysp
@Big Mama
@Sömniga Isaac
Nja, jag blev lottad men fick tacka ja/nej. Hann dock inte svara alls. Strad tackade enl utsago nej.
Inte tänkt så långt faktiskt.Skulle du inte hellre ha sabbat väktaren så du kan mörda Anth i R3?
Jag gillar det! Men jag tror att byn vinner mer på att ha lite is i magen, outa siare och väktare i R2 efter att folk har fått gissa lite på vem dom är vem mm. Tror att det skapar nojjiga ulvar!Detta förutsätter jag har valts. 16 poäng.
Själv ogillar jag som ulv siare skarpt och hade inte tillåtit byn att ha en sådan men där tänker ju folk olika. 2 poäng.
Bara där vi uppe i 18 poäng så jag gissar att det är max 2 ulvar bland oss.
Anthrox är grön.
Siaren (även fast den kanske inte fungerar är grön.)
Väktaren är grön.
Vanligt jävla varulvsspel är ju en återkommande term här. Vi skulle kunna outa all info vi har för att begränsa sökandet redan nu. Då ulvarna (enligt min gissning) max är två stycken kommer dessa inte våga outa siare eller väktare då en 50/50 och sedan bli utröstad inte är värt det.
Då startar vi spelet med tre gröna och kan därefter jaga jaga jaga i sann vjvs anda.
Jag röstar på outning.
Vilka är med mig? Har jag missat något?
@Basenanji
@Anthrox
@Brynolf
@StradhLestat
@Sidd
@Vimes
@fjodorsenuba
@Sysp
@Big Mama
@Sömniga Isaac
Jag tvivlar starkt på att vi har en vettig siare. Gällande väktaren blir det en 50/50 med vem den lyckas skydda.Om vi outar allt kommer nattmorden falla i ordningen: siare -> väktare -> Majestix.
Låter inte jättesmart ifall vi har fungerande powerroller, vilket vi borde ha om de har dubbla nattmord.
Röst: @Octagonal
Då har vi förmodligen redan väntat en runda där vi röstar ut en bybo och en annan blir nattmördad. Varför inte direkt?Jag gillar det! Men jag tror att byn vinner mer på att ha lite is i magen, outa siare och väktare i R2 efter att folk har fått gissa lite på vem dom är vem mm. Tror att det skapar nojjiga ulvar!