Har läst igenom poster från R1 och här kommer en analys som ska vara så opartisk den kan. Den ändrar vad jag skrev innan och har tre nya gröna:
@Brynolf @Big Mama och
@Sysp
Så ni tre: vad är planen för R2? Hur ska vi koordinera oss? Kan ni ta fram listor där ni säger vilka som är gröna, så kan vi jämföra för att försöka hitta någon grön som kan leda oss?
Gröna
Brynolf
Motivering: Har föreslagit att inte rösta ut någon i R1, vilket är en ovanlig och riskfylld strategi som en vampyr troligen inte skulle våga föreslå. Hans resonemang är också genomtänkta och konstruktiva.
Big Mama
Motivering: Har kommit med kreativa och genomtänkta strategier, som förslaget att alla ska få en röst på sig för att hitta Carmilla. Även om planen är svår att genomföra, visar det på ett byboigt tänkande.
Sysp
Motivering: Har bidragit med många analyser och resonemang som känns byboiga. Även om vissa spelare misstänker honom, känns hans inlägg genomtänkta och konstruktiva.
Röda
Sidd
Motivering: Har varit relativt passiv och undvikit att ta tydliga ställningstaganden. Har också varit inkonsekvent i sina inlägg, vilket kan tyda på att han försöker hålla en låg profil.
RasmusL
Motivering: Har varit lågaktiv och har inte bidragit mycket till diskussionerna. Var på Brynolfs plan, men kanske bara för att undvika att dra uppmärksamhet till sig själv. Vaknade till plötsligt när han nästan åkte ut strax innan 21 och fick några flipp och ville att jag skulle byta till BiobunkerVII.
Gula
damogn
Motivering: Har fokuserat mycket på att räkna inlägg och identifiera lågflygare, men har inte bidragit med mycket analys eller resonemang.
Basenanji
Motivering: Har varit aktiv och bidragit med många inlägg, men det är svårt att avgöra hans verkliga intentioner.
StradhLestat
Motivering: Har varit aktiv och bidragit med många inlägg, men det är svårt att avgöra hans verkliga intentioner.
Sömniga Isaac
Jag ändrar därför röst till
Röst:
@Sidd
OBS! Satte mig själv som gul eftersom jag verkar uppfattas som det och förstår varför.