Simon
Swashbuckler
Har bestämt mig för att testa det här nu när det har kommit en macklient och jag har en ny dator som fungerar. Jag har förstått det som att en och annan här spelar. Nån som vill räcka upp en hand? Någon trevlig supergroup?
Heh. Det är ungefär vad vi i Europa säger om er som spelar på andra sidan pölen också.Lexx said:Jag rekommenderar att spela på US servrar då folk från europa inte har någon MMO-kultur och uppför sig som pajasar...
Ja faktiskt. Det var då jag började spela.Lexx said:Tsss... Kattkaraktärer är såååå 2005!
Indeed, striderna är riktigt roliga. Men; jag känner igen det där med "rusar förbi"... det går sjukt snabbt att levla upp sina karaktärer om man kör det minsta målinriktat, men har man det minsta intresse i att ta det lungt och uppleva vad spelet har att erbjuda får man dra i nödbromsen och ta det lite piano.Simon said:Krank, grymt! Låt oss höras. Jag törstar efter lite softare rollspelsinslag. De jag har spelat med har kört enormt effektivt och målinriktat, så jag har lite känslan av att spelet rusar förbi utanför tågfönstret. Vilket i och för sig också är roligt, just det adrenaliniga i att striderna är fullt kaos tills de är över. Shiit, skulle man spela så i Wow skulle man ju wipa mot varenda trashmobsgrupp man springer in i.
Will do.Simon said:Anyhow, jag råkar sitta där en del de närmaste dagarna, förmodligen, av olika anledningar. Så kolla efter @Fantastikon när ni är inne, vetja!
Man kan även stänga av XP om man nu inte vill ha det. Ligger under Options nånstans.krank said:men har man det minsta intresse i att ta det lungt och uppleva vad spelet har att erbjuda får man dra i nödbromsen och ta det lite piano.
Det var precis den funktionen jag referade till som "dra i nödbromden", ja. Och om man kollar högre upp i tråden skriver jag t.om rakt ut att jag använder den.Krille said:Man kan även stänga av XP om man nu inte vill ha det. Ligger under Options nånstans.
Liberation Front är å ena sidan helsvenskt (100% svenskar), men å andra sidan är det typ ett RP-gille. Eller ja, är tänkt att vara det - har varit lite lös med tyglarna och släppt in lite nära vänner också.Brutal Geek said:ag la märke till Liberation Front, och The Echelon, men jag vet inte om ni hadde så många svenskar som kanske kunde hjälpa mig på traven, och om ni hadde någon åldersgräns??