rjonas said:
Kanske lite onödigt, men värt att påpekas: Det där är högst subjektivt. Den enda känsla jag får av gamla 70-talsrollspelsomslag är "det där vill jag inte spela". Det är mer omslag jag kan skrocka lite åt, men sedan inte bry mig mer om.Arfert said:saknar hjärta, känslan...
whoaMax Raven said:
Nej.Ymir said:Jo, men Dark Ages är snyggare.
- Ymir, hävdar
Jag skulle vilja säga att de är fulsnygga. De är rätt häftiga och delar av motivet är riktigt snygga samtidigt som "typiskt" 70- och 80-talsstuk lyser igenom på sina ställen, och det är ibland riktigt ruskigt...det är för den inte är ful...
Hm, det ligger iof något i det, ja.modernare grejer är mer drivna, tekniskt bättre, men saknar hjärta, känslan...
Man ska inte underskatta amatörer, de gör ofta det ledande arbetet inom väldigt många fält. För vad är igentligen en amatör? Jo, någon som sysslar med något på hobbybasis och inte kan försörja sig på det, inte sant?Arfert said:tror det är både subjektivt och objektivt... som skivomslag till exempel, förvånasvärt många av de bästa gjordes av folk som är rena amatörer, men som brann.
Tja, eller också vill för den delen. Kan eller vill, det beror på men den är ju också så att det finns rena genierna där ute som är helt otroliga inom sin hobby men som inte vill ha det som ett yrke just för att det skulle riskera att göra hobbyn stel och tråkig.Man ska inte underskatta amatörer, de gör ofta det ledande arbetet inom väldigt många fält. För vad är igentligen en amatör? Jo, någon som sysslar med något på hobbybasis och inte kan försörja sig på det, inte sant?
Ja, men det gör dem inte till något mer än amatörer endå. Att vara en amatör innebär inget negativt, även om det ofta används i en negativ bemärkelse.Solvebring said:det finns rena genierna där ute som är helt otroliga inom sin hobby men som inte vill ha det som ett yrke