Vad är du ute efter egentligen?
Cross-over på vilket sätt? Regelmässigt eller kampanjemässigt?
Regelmässigt blir väl en massa pillande hit och dit, men det kan nog gå. Har inte provat själv eller så.
Ang. kampanjecross-overs så har jag diskuterat det med en polare för länge sedan, men det blev inget av det. Det var en blandning av nutid (wastelands fast mindre low-tech-kaos), drakar och demoner och <rollspel> för KAOS-varelser som Demoner, vampyrer, spöken och andra "äckel". Settingen skulle vara att dimensionsportar öppnats och att de olika varelserna från olika världar kontronterades med varandra. Det skulle då inte vara så många som dimensionsförflyttades och kanske inte alla kunde. Men man kunde alltså spela en djävulskrigare, en svart piratanka och en lastbilschaffis ute på äventyr i Zorakin. Det var lite smyghumor (hostharkel) och lite mindre krav på äktheten i det hela. Man får knyta ihop lite och tänka lite på hur man får ihop en spelargrupp och motiverar dom för äventyr. Trixigt, men kul. Tror jag, blev ju inget av det.
Jag måste också tillägga att du bara måste vara en quinna om du pratade i telefon i 45 min. Det gör ingen sann man! Är det ett lösskägg du har månntro!? 8)