Mogger
Hipsteranka
Det här är intressant tanke som vädrades i en annan omröstning. Jag har märkligt nog inte riktigt funderat på detta, eller riktigt sett det så. Men det är ett intressant ämne.
Det var, är jag rädd, inte en helt allvarligt menad anklagelseDet här är intressant tanke som vädrades i en annan omröstning. Jag har märkligt nog inte riktigt funderat på detta, eller riktigt sett det så. Men det är ett intressant ämne.
Det hade jag helt missat. Ja, det avgör ju lite saken. Target Games dödade Ereb Altor! Som @Beastslayer redan skarpsynt påpekatJag tittade på handböckerna för ett tag sedan, det är någonstans i den serien av böcker som den implicita settingen ändras från Ereb Altor till någon sorts generisk fantasy. Har för mig att båda Tjuvar och Lönnmördare (som ju hör till "handböckerna") och Krigarens handbok har Ereb Altor som implicit setting, medan Magikerns Handbok, Drakar och Hjältarnas Handbok är generiska.
Vänta nu här...Som vanligt!
Men var det target games som bara fick för sig nu dödar vi ereb altor eller var det i längre utsträckning konsumenternas ovilja att konsumera som GJORDE att target games dödade ereb altor ?Det hade jag helt missat. Ja, det avgör ju lite saken. Target Games dödade Ereb Altor! Som @Beastslayer redan skarpsynt påpekat
Och det resulterade i Frankensteins monster i stället för verkligt liv.Så Chronopia var ett försök att elchocka patienten.
Srsly Frankensteins monster är fan ballOch det resulterade i Frankensteins monster i stället för verkligt liv.
Om Ereb varit en kassako hade Fredrik Malmberg aldrig gått ifrån den världen, affärsman som han är.var det i längre utsträckning konsumenternas ovilja att konsumera som GJORDE att target games dödade ereb altor
Så alltså konsumenterna dödade ereb altor och inte target gamesOm Ereb varit en kassako hade Fredrik Malmberg aldrig gått ifrån den världen, affärsman som han är.
O vad jag minns av Alver boken så var den väldigt generisk värld istället för att binda sig till Ereb eller andra områden på AltorJag tittade på handböckerna för ett tag sedan, det är någonstans i den serien av böcker som den implicita settingen ändras från Ereb Altor till någon sorts generisk fantasy. Har för mig att båda Tjuvar och Lönnmördare (som ju hör till "handböckerna") och Krigarens handbok har Ereb Altor som implicit setting, medan Magikerns Handbok, Drakar och Hjältarnas Handbok är generiska.