Men min bäste herr Caligula! :-D
Det är en tvivelaktig ära, förstås, men detta kan vara något av det dummaste jag läst i hela mitt liv!
Tror du verkligen på det här själv ens, eller försöker du bara rädda ditt ansikte? (Det är alldeles, alldeles för sent för det, kan jag upplysa om.)
Moderatorerna har betett sig exemplariskt; om något lite väl förlåtande. Du har uttryckt dig
kategoriskt,
avsiktligt provocerande och i vissa fall
grovt stötande, och du skärper dig inte och följer forumsetiketten trots flertaliga tillsägelser. Hade det varit jag som moddade d20 hade du varit utsparkad med arslet före för länge sedan.
Ditt beteende är nämligen kraftigt i strid med forumsetiketten, vilken moderatorerna är till för att upprätthålla. Det faktum att de skrivit inlägg för att få dig att skärpa dig i avsikt att slippa låsa tråden, innan faktiskt låsning, är inget bevis för något förutom din envishet i att begå övertramp.
I fallet med Troberg rör det sig om att han bedrivit en långvarig, helt onödig och fullkomligt okonstruktiv bashingkampanj på d20-forumet ett längre tag, som tills du anlände var det i princip enda som förstörde atmosfären på det forumet. Att moderatorerna tappar humöret där är förståeligt om så bara för att inget annat tycks bita på Troberg, inklusive upprepade tillsägelser. (Dessutom är de långvariga bekanta, så takhöjden för personligt tilltal där är antagligen betydligt över medel.)
Du är ett ägg, helt enkelt. Ett förhärdat, obotligt troll. Precis den sortens användare det är moderatorernas uppgift och skyldighet att tillrättavisa eller ytterst sparka ut. Det är därför du blir tillrättavisad och utsparkad. See also:
Du suger!
Det är inte så att du är en fejkanvändare? Jag hoppas verkligen det, men det ter sig ju osannolikt.
/Feliath - Ett namn på den motsatta listan