G
Guest
Guest
Re: Svar från ägaren
Oj, vad förvånad jag blir....
Oj, vad förvånad jag blir....
Men hörru?! Såvitt jag har hört så har det aldrig satts något officiellt topic på forumsölarna så då KAN man inte diskutera OT på demGillar man inte OT ska man hålla sig borta från forumsölarna
Nej, det är därför vi har mig och Vitulv.Jag menar, ska moderatorerna verkligen svära åt oss på forumet för våra inlägg?
Håller du inte med om att det gör Anors ställning som oberoende omdöme lite svagare? Det tycker i alla fall både jag och min syster.Seter börjar spinna om att jag och Anor är kusiner och att det skulle innebära att våra åsikter inte är seriösa.
Du har skrivit 1702 inlägg, vilket står i kanten, och 17 är väl en svordom ("17 också")?Upptäckte just en liten svordom i mitt inlägg till Troberg.
Du har ju inte direkt anklagat honom för att suga ap-analer med grovt sugrör, så det är OK.Här följer länken till ett inlägg där jag använde en svordom i min kommunikation med Caligula. Det upp till var och en att bedöma om jag gick över gränsen eller inte.
Nej jag kan väl säga att jag inte är så förtjust i att Magnus är så tolerant när det gäller troll på forumet.Och jag är inte så förtjust i att Magnus i rollen som moderator konstant skäller på folk för deras OT-inlägg, för att sedan (som i mitt konkreta exempel med Anors "Prestigeklasser") göra precis samma sak själv. Det är INTE rätt sätt att skapa ordning på forumet.
Eftersom du varit på så många andra forum så borde du inse att den typer av kommentarer i den mängd du kläcker ur dig dem är giltig grund för BK.Oj, vad förvånad jag blir....
Du ger mig för mycket credit. Hade jag fått vettiga svar på mina kommentarer så hade det inte behövt hända. Jag kanske är katalysatorn, men dela med dig av skulden till andra som förtjänar den.I fallet med Troberg rör det sig om att han bedrivit en långvarig, helt onödig och fullkomligt okonstruktiv bashingkampanj på d20-forumet ett längre tag, som tills du anlände var det i princip enda som förstörde atmosfären på det forumet.
Tycker du? Jag tycker jag har hållit mig civiliserad ett bra tag nu.Att moderatorerna tappar humöret där är förståeligt om så bara för att inget annat tycks bita på Troberg, inklusive upprepade tillsägelser.