Nekromanti Dagens det-gör-ont-så-ini-helvete!

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
...och grattis i efterskott.
Tack. För gratulation såväl som sympati. =)

Kan vi inte komma överrens om att jag får vara Gud nästa gång? Jag har en massa bra idéer om att tjejer borde ha extra fittor.
Så länge du fixar så att mensen blir smärtfri och ojobbig (jag har nån idé om att mensen borde komma ut som byttesmå hårda kulor *pling* på ett exakt klockslag varje månad, regelbundet. Borde väl inte vara så svårt att ordna?) samt att både män och kvinnor själva får välja huruvida de ska bli på smällen eller inte så är jag på. Annars vore det rätt intressant att helt enkelt upplösa könsskillnaderna, och låta folk bestämma själva om de vill ha bröst, kuk, fitta samt antal och funktion och form hos vardera.

Barbapapa for the win.

Vavva

Swordsman
Re: Prenuneration på ont, blod och smärta.

Jepp! En fast prenumeration som inte går att säga upp förrän företaget kursar i femtioårsåldern.

Vavva

Swordsman
Hacka chili...

...sätt sen i en tampong.

Tvätta händerna emellan hjälper inte. Det känns fortfarande som napalm.

Gordeg

Hero
Jag tänkte experimentera med att minska mitt energiintag, så jag slutade dricka 2-3 liter läsk per dag och gick istället över till vatten. Focking hell vilket misstag! Jag är så trött att jag knappt kan hålla mig vaken, jag har en huvudvärk stor som tre sumobrottare, min mage har totalhavererat, jag mår allmänt illa och jag blir lättirriterad.
Det där låter ju som ett klockrent sockerberoende! Du gjorde helt rätt i att försöka så mycket läsk, 2-3 liter/dag är ju skitmycket.
Vad sägs om att försöka igen, genom att trappa ned till hälften istället för att gå cold turkey?

Gordeg

Troberg

Sinister eater
Du gjorde helt rätt i att försöka så mycket läsk, 2-3 liter/dag är ju skitmycket.
Nja, man ska dricka några liter vätska varje dag, i varmt klimat (håller tummarna för klimatförändringar...) så rekommenderas 6-8 liter per dag. Eftersom 6-8 liter whiskey inte är tillrådligt så får man ta något annat, och då kommer läsk som andrahandsalternativ.

Köper man dessutom mest billighetsläsk så är det inte ens speciellt dyrt.

Sedan är det inte så onyttigt som det verkar, jag dricker mest fruktsoda, och den innehåller väl frukt?

Läsk innehåller dessutom två av tre bitar på kostcirkeln: socker och kolsyra. Hade man bara lyckats kolsyra och sockra ketchup så hade man fått in alla tre! Någon som har en soda stream (funderar faktiskt på en sådan själv, så att man åtminstone kan få lite bubbel i vattnet) som vill testa?

Vad sägs om att försöka igen, genom att trappa ned till hälften istället för att gå cold turkey?
Experimentet pågår fortfarande. Med andra ord, om jag är opåkallat elak så vet moderatorerna vad det beror på...

Krille

Super Moderator
Snopperier [OT]

JAAAA! Jag har alltid velat ha en kuk. Också.
Vilket påminner mig om tjejkompisen som lakoniskt uttryckte sig om spam i sin mailbox:

"Ja, det är väl omtänksamt av dom att tycka att jag behöver mer kuk, men jag tror min man skulle ta illa upp."

---

Sen har vi Tidaholms-tjejen som blev limmad på av en kille på en fest. Hon var inte intresserad. När han nästan höll på att plocka fram snorren för att skryta om hur lång den var så snoppade hon av honom, bokstavligt: "Du, så mycket kuk som jag har fått har inte du cyklat i hela ditt liv!"

Foggmock

Myrmidon
Re: Hacka chili...

Jag utgår ifrån att det där är ett misstag man bara gör en gång... ungefär som att få tandkräm på snoppen (fråga inte). :gremgrin:

Troberg

Sinister eater

Hacka chili och sedan klia sig i ögonen funkar också rätt bra...

Vavva

Swordsman

Åh, jag har gjort det också och jag lovar, det är INGENTING i jämförelse!

Vavva

Swordsman
Re: Snopperier [OT]

Min sambo är bi, mycket praktiskt. :gremwink:

Men de där spammen är riktigt roliga ibland... "Double your size!" Jaha? 18 mm är fortfarande inte så imponerande... :gremgrin:

Rising

Vila i frid

ungefär som att få tandkräm på snoppen (fråga inte)
Det här låter kanske konstigt, men jag var tvungen att prova.

Och jag tycker bara det är skönt. Det är en intensiv känsla, när det väl sätter igång, men inte alls obehaglig.

Det är typ samma känsla som med sådan där eucalyptos-schampoo, vilket jag är helt övertygad om att alla killar löddrar in ollonet med.

/Rising
jag kände mig dock ganska dum. Kunde inte låta bli att tänka "när Orson Welles var i min ålder hade han gjort Citizen Kane och var gift med Rita Hayworth. Själv sitter jag och läser ett rollspelsforum med tandkräm på snoppen."

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Tigerbalsam FTW! ...

Rising said:
[…] eucalyptos-schampoo, vilket jag är helt övertygad om att alla killar löddrar in ollonet med
Jag föredrar Tigerbalsam … :gremcrazy:

Foggmock

Myrmidon
Re: Check...

Alltså, den här mintpastilloralsexgrejen är väl att anse som rätt okej ändå, det var mest bara att få den där intensiva Fishermans Friend-känslan över hela Foggmocks Friend som var problemet...

Foggmock

Myrmidon

Själv sitter jag och läser ett rollspelsforum med tandkräm på snoppen.

Avdelningen "saker jag aldrig trodde att jag skulle säga"? :gremgrin:

I övrigt är du en mycket, mycket sjuk man.

walium

Ganska töntig, faktiskt
Hah!

Det gör mer ont både i själen och handen att klämma fingret under den lilla skyddshuven som täcker missilavfyrningsknappen. Alla de församlade försvarsgrenscheferna hånskrattade öppet och jag är glad att inte Putin, Castro eller Kim Jung Il såg mig. Men nu ska de i alla fall inte kunna få några fler chanser att sno våra dyrbara kroppsvätskor.

Johan K

Gammal & dryg
Kan åxå medela att dra i skenbendet när man håller på att hjälpa ungar med cyklar gör åxå förbannat ont.. Har numera ett fin blåmärke.