Nekromanti Dagens det-gör-ont-så-ini-helvete!

Dewil

Skrivbordsgeneral
Kolsyra och mat - Aftonbladet testar

Läsk innehåller dessutom två av tre bitar på kostcirkeln: socker och kolsyra. Hade man bara lyckats kolsyra och sockra ketchup så hade man fått in alla tre! Någon som har en soda stream (funderar faktiskt på en sådan själv, så att man åtminstone kan få lite bubbel i vattnet) som vill testa?
OK, de glömde ketchupen, men bearnaisesås kanske duger?

Aftonbladet

Dewil

Big Marco

Läskig
Re: Hacka chili...

Och jag tycker bara det är skönt.

Det är olika med olika typer av tändkrämer.

Troberg

Sinister eater
Re: Hacka chili...

"Och jag tycker bara det är skönt."

Det är olika med olika typer av tändkrämer.
Hur många har du provat?

Några rekommendationer? :gremgrin:

w176

Förlorad dotter
Stålverksabetare och tvål

Jag jobbade på stålverket i sommars. Djävligt okej jobb och vi bemöttes jättebra vi sommarvikarie (varav hälften var tjejer) av de gamla gubbarna och inge sexism eller diskriminering.

Men...

Dels var det coolt nog så att alla gubbar hade jobbat där hela sina liv och kallade varan Fågeln, Mellis och Snigel och saker. Var gubbar med keps svor och var jätte jätte mycket som ens fördomar, men på ett bra sätt.

Men så hade vi en av gubbarna. Han var den största original jag mött. Han var sextiotre, så bukfet att man ville ha skyddsglasögon i fikarummet om den skulle flyga en knapp från hans jacka, han bröt på finska och hade en helt sjuk mängd sexdrift.

Han kunde säga (med så stark finskbrytning så om han pratade över komradion fick folk översätta åt oss sommarvikarier) mitt i all utan sammanhang säga skaer som:

"Det är så skoönt när den glider in.", "Nä, nuo ska jag gå hem och sprota tjärringa i örat." "Har du rynkat?" (När någon kom ut från toa). Samt diskret höra efter om man kände några prostituerade.

Hans favorit var hur som helst sån där flytande ekologiskt pelingtvål med små sandkorn när han runkade. Jag kan fortfarande i skallen höra.

"...Har du testat sån de pelingtvål, di river so skööönt när man ruonkar?"

Troberg

Sinister eater
Re: Stålverksabetare och tvål

Hans favorit var hur som helst sån där flytande ekologiskt pelingtvål med små sandkorn när han runkade.
Vilket påminner mig:

Sex i skymningen i vågskvalpet på en tropisk sandstrand är jättesexigt. På film.

På riktigt så kommer det sand överallt, hur försiktig man än är, och tro mig, det river inte skönt.

Att det dessutom tycks vara otroligt intressant för fiskar att titta på gör dessutom inte saken bättre...

Dewil

Skrivbordsgeneral

Vilket påminner mig:

Sex i skymningen i vågskvalpet på en tropisk sandstrand är jättesexigt. På film.

På riktigt så kommer det sand överallt, hur försiktig man än är, och tro mig, det river inte skönt.

Att det dessutom tycks vara otroligt intressant för fiskar att titta på gör dessutom inte saken bättre...
Har inte du katt, eller var det bara som jag fått för mig?

Dewil

Troberg

Sinister eater

Har inte du katt, eller var det bara som jag fått för mig
Nope, ingen katt, såvida inte en mjukdjurspingvin räknas som en katt.

Basenanji

Postd20modernist
Munsår

Jag har ett läbbigt munsår.

I torsdags spelade jag fan i fem timmar (saxofon) på ett event för nåt aktiebolag som firade att de var en miljard eoner gammalt.

Har fortfarande ont.
/Basse

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Re: Munsår

Jag har just fått en finne på läppen. Precis på kanten mellan läpp och vanlig hud. Fan i helvete vad irriterande.

J_L_Seagull

Veteran

För att återvända lite till ämnet. Har ingen "dagens" smärta att tala om, dock kan jag berätta om det nog värsta jag sett i smärtväg. Under en kväll på akuten kom en kille in, likblek i ansiktet. Skadan var så liten att kroppen inte blockerat den med diverse endorfiner (vid större skador stänger kroppen av), men ändock så måste han ha haft djävulskt ont. Han hade målat en vägg och stegen hade rasat. Instinktiv så hade han sträckt ut händerna mot väggen och en ca 5 cm trästicka hade gått in under nageln ända uppe till långfingrets andra led. Det krävdes mycket smärtstillande och även operation för att få ut ovannämnda trästicka.

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist

AAAAAAAAAJ!

Fyfan. Kommer att drömma mardrömmar inatt...

Big Marco

Läskig

"...Har du testat sån de pelingtvål, di river so skööönt när man ruonkar?"

Gud! Jag dör! Jag DÖR!!!!

*MOOHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAAA*

Jävlar!!! *frust* Jag döööööör!!!

Eva Florén

Swashbuckler
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Att när man lägger om golv i moderna hall blir tvungen att sätta dit en liten distans till väggen, i tron att jag ska undvika klassiska slag på tummen plockar jag fram den lilla penhammaren.
Tre sekunder efteråt klipper jag till den lilla spiken (2 cm lång och kanske 2 mm huvud), missar och träffar huden mellan tumme och pekfinger och klämmer detta mot vass kant.
Forjwoefneo så ont det gjorde

Nightowl

Champion
Ofrivillig CNB

1, Erik naken framför datorn. (Finsk metallarbetare, typ.)
2, Eriks ena katt hoppar upp i husses knä.
3, Eriks katts klor klipps aldrig.
4, Glada, spinnande katter gillar att spärra ut och in klorna och trampa på folk
5, ... :gremooo: :gremcrazy: :gremfrown:

Erik

Storuggla

Champion
Re: Ofrivillig CNB

Skedde det här när vi spelade senast? Jag har alltid misstänkt att du spelleder naken, se.

Storuggla, slander - it's good clean family fun!

Mekanurg

I'd rather be different than indifferent.
Legobit på nattmörkt lägenhetsgolv (ANT)

Det finns "onda" skäl varför Mekanurg nuförtiden bär tofflor med rejäl gummisula hemma.