The windwalker responds...
" Hur bra är egentligen Walker in the Wastes egentligen? Har en längre tid nu varit intresserad av den kampanjen men varit lite tveksam till att lägga ut det som behövs för att ta hem ett ex (särskilt efter att jag lade ut stora summor på Horror on the Orient Express, som jag inte riktigt anser håller måttet)."
Som jag nämnde när jag skrev mina rekommendationer: det här är MINA favoriter..*S* Gillar du verkligen inte "Horror on the orientexpress" är det verkligen inte helt säkert att du skulle bli positivare inställd till "Walker in the wastes". Jag är möjligen lite för opartisk när det gäller det mesta som pagan-publishing har gjort, men jag anser fortfarande att den innehåller det ENDA äventyret med min namne som är värt namnet..*Bad jokes inc.*
" F.ö. så är jag lite tveksam till At Your Door. Visst, den innehåller bra delar (Landscrapes) men vissa delar är pinsamt dåliga. Jag tror bestämt att deläventyret med den kvinnliga bodybildaren är det sämsta jag läst till Call of Cthulhu. Fy faen. "
Tror inte du delar min humor: "No pain, no gain" kan man ju bara skratta åt tycker jag, vilket nog var den generella avsikten. Jag menar, bara titlarna säger väl något om deras egen uppfattning angående seriositetsnivå! Ho, ho, ho..
Och till skillnad från vissa andra här så anser jag att Dagon är en riktig jävla skitfilm.
Tror bara att jag sade "någorlunda hyfsad" själv faktiskt, men då jämför jag givetvis med andra, riktigt patetiska, Lovecraft-alster. Än en gång, det är nog frågan om rätt sorts humor (för genren, det finns otroligt många usla zombierullar som du vet!), sorry..*S*