Kanske. Berätta mer.Vicotnik said:Räknas nyårskonventet som forumträff?
Kanske. Berätta mer.Vicotnik said:Räknas nyårskonventet som forumträff?
NyårskonventDante said:Kanske. Berätta mer.Vicotnik said:Räknas nyårskonventet som forumträff?
Gizmo Du är min hjälte. Jag tycker att det är awesome att du är värsta Justice Crusader all props i hela världen till dig.gizmo said:Alltså... Jag ville ju inte lägga mig i, och egentligen är jag emot uppräkning och inflation, men om det nu ska vara så - ska du ge Stövelkatten en två också?
https://www.rollspel.nu/threads/55374Spela%20spel%20med%20St%C3%B6velkatten!%20.html#Post782768
Och Dante, jag ber om ursäkt för att jag gör en fuss i din tråd. Igen.
Coolt! Jag vill va me!Vitulv said:Arrangerar med all sannolikhet provspel av Rappan Athuk, som jag gjorde med trevligt resultat på Lekberg's Spelkonvent.
The Ever Ongoing and Heroic Misadventures of the Wihelms!Magnus Seter said:Några önskemål om arrangemang av mig?
Jaa! Wilhelmare!Organ said:The Ever Ongoing and Heroic Misadventures of the Wihelms!Magnus Seter said:Några önskemål om arrangemang av mig?
Eller vad som helst egentligen.
/Anders
Mutant Chronicles om jag kan komma.Magnus Seter said:Några önskemål om arrangemang av mig?
Njaäeeej.gizmo said:Alltså... Jag ville ju inte lägga mig i, och egentligen är jag emot uppräkning och inflation, men om det nu ska vara så - ska du ge Stövelkatten en två också?