Nekromanti DanCon-pub

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Eksem said:
Alla runt bordet åt av den, och jag räknar med att spawns of shug-niggurath kommer att hämta oss alla och föra oss till den eviga sömnen någon gång under kommande vecka.
Ah! Där är förklaringen till avrför jag inte tycker att rummet har räta hörn idag. Och jag som trodde att det berodde på något jag druckit - silly me. :gremlaugh:
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Edit: deltagarlistan uppdaterad och borde nu vara korrekt.

Låt se:
Anarchclown, anth, Eksem, Gardener, gizmo, Korpen, Minne, Radioaktivitet, Spider Jerusalem, Storuggla, StövelkattenTony.M.Meijer, Übereil, unfair.

Sedan saknar vi en storväxt skägglurk till alv med 16 liter ren sprit innanför västen och som gladeligen blir uppäten av ormar. Personen var uppenbarligen ingen minion eftersom denne titulerade sig Hr Grisodlare.

Om någon känns vid denna beskrivning vänligen kom till informationsdisken på nedre plan, fireballen väntar.
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Den största nyheten jag hörde igår var att:
Då den tekniskt ansvarige är skvatt galen är de inte längre en fråga OM, utan NÄR rollspel.nu kommer att slås ihop med rollspel.se - det enda som saknas nu är en hjärna, men ryktena säger att Igor är på väg med en.
 
Top