<div>Jag frågade faktiskt Vitulv ikväll om han skulle ha lust att förbereda ett litet dungeon delve med sina fantastiska Dwarven Forge-prylar. Vi får väl se hur det blir. </div>Persson said:Kommer dungeon of doom eller variant därav att arrangeras?
Om det blir något så blir det i så fall med 3,5 eller Pathfinder. Så lite old-school, med andra ord!Dante said:<div>Jag frågade faktiskt Vitulv ikväll om han skulle ha lust att förbereda ett litet dungeon delve med sina fantastiska <a href="http://www.dwarvenforge.com/classic-dungeon-sets" title="" target="_blank">Dwarven Forge-prylar</a>. Vi får väl se hur det blir.</div>Persson said:Kommer dungeon of doom eller variant därav att arrangeras?
<div>Eller, det gör då förstås inte alls. </div> <div>Dante said:Men då tar du med Doris hem till mig, och så hämtar Challe henne innan hon ska till Ylva (som ju bara bor en kvarts promenad från mig).
</div> <div>Låter utmärkt! </div>Vitulv said:</div> <div>Om det blir något så blir det i så fall med 3,5 eller Pathfinder. Så lite old-school, med andra ord!Dante said:<div>Jag frågade faktiskt Vitulv ikväll om han skulle ha lust att förbereda ett litet dungeon delve med sina fantastiska Dwarven Forge-prylar. Vi får väl se hur det blir.Persson said:Kommer dungeon of doom eller variant därav att arrangeras?
<div>Det ordnar sig. </div>Pilzeman said:Åh, det låter väldigt skönt att slippa åka hemifrån vid 6 på lördag morgon för att ändå inte komma förrän efter kl 10... Skulle jag också kunna tränga in en luftmadrassi ett hörn fredag natt?
<div>Jag slänger in en intresseanmälan redan nu!Vitulv said:Om det blir något så blir det i så fall med 3,5 eller Pathfinder. Så lite old-school, med andra ord!Dante said:<div>Jag frågade faktiskt Vitulv ikväll om han skulle ha lust att förbereda ett litet dungeon delve med sina fantastiska Dwarven Forge-prylar. Vi får väl se hur det blir. </div>Persson said:Kommer dungeon of doom eller variant därav att arrangeras?
Det var det bästa inlägget jag läst på mycket länge!Arfert said:Jag kommer, om jag är pigg nog tills det!
Bara för hundar som skäller och som blir aggressiva när man blir lite rädd.Dante said:Är någon av er som anmält sig hundrädd?
</div><div>Dante said:Då Vitulv förmodligen kommer att behöva ta med sig sin (väldigt snälla men väldigt stora) mastiff-fröken Doris för att kunna närvara på DanCon VII vill jag ställa frågan:<div>
</div><div><b>Är någon av er som anmält sig hundrädd?</b></div><div>
</div><div>I så fall måste Doris såklart stanna hemma. DanCon är först och främst för människor (ja, utom kattallergiker då).
<div>Vitulv said:Dante skruvar upp förväntningarna, så stor är inte Doris
Är det Doris som är en "s.k hund"?Vitulv said:Dante skruvar upp förväntningarna, så stor är inte Doris
Jakrank said:Är det Doris som är en "s.k hund"?Vitulv said:Dante skruvar upp förväntningarna, så stor är inte Doris
Samma hund som solvebring trodde var en katt.krank said:Är det Doris som är en "s.k hund"?Vitulv said:Dante skruvar upp förväntningarna, så stor är inte Doris
Då ser jag fram emot att få träffa henne, då hon trots allt är en del av wrnu-historien numera.Vitulv said: