Rymdhamster
ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Kategori 2 på mig tack. Brukade inte "långväga forumiter" ha en specialkategori? Jag bor ju i Ludvika nu
Gah! Vi ska ju ha 15-årsfest veckan innan. Det är ditt ansvar om hälften av alla forumiter blir alkoholister.Dante;n66686 said:Anth: Bokar du biblioteket för pre-DanCon-öl den 27:e?
anth;n66697 said:Gah! Vi ska ju ha 15-årsfest veckan innan. Det är ditt ansvar om hälften av alla forumiter blir alkoholister.
Jag tyckte så synd om Stockholmsforumiterna.Rymdhamster;n66690 said:Kategori 5 på mig tack. Brukade inte "långväga forumiter" ha en specialkategori?
Jag är övertygad om att det är logiskt omöjligt för hälften av forumiterna att bli alkoholister, enligt "kan inte bli som redan är"-principen.anth;n66697 said:Gah! Vi ska ju ha 15-årsfest veckan innan. Det är ditt ansvar om hälften av alla forumiter blir alkoholister.
Eller: Nej! Dubbelbokning.gizmo;n66703 said:Jaaa!
Arrangerade jag verkligen ett Repetikon efter senaste Dancon? Jag kom inte ihåg, och jag ville inte försöka ta mig friheter jag inte förtjänar.Anarchclown;n66853 said:Eh, både Anth och Rymdhamster har arrangerat Repetikon vid tillfälle under det senaste året. Att de inte kommer ihåg det bör de nog inte bestraffas för.