Yes, det tycker jag.Cissi;n66859 said:Jag vill komma! Och jag vill gärna sova över.
Dimfrost, samåka på nått sätt?
/Cissi
Magnus Seter;n67438 said:Jag vill gärna komma. Har hört mycket bra om DanCon. Särskilt om VIP-rummet.
/M
Wilhelm?Magnus Seter;n67438 said:Jag vill gärna komma. Har hört mycket bra om DanCon. Särskilt om VIP-rummet.
/M
Oh, vi har ju glömt att berätta att chrull ska uppträda på DanCon...chrull;n67451 said:DET KOMMER BLI SÅ FETT:
Det där lät som en typisk schlager!anth;n67537 said:Oh, vi har ju glömt att berätta att chrull ska uppträda på DanCon...
Gizmo går 18:00 och Sia kommer 18:00, så jag skulle räkna det som att de tillsammans tar upp en plats. Det betyder att Zimith just nu ligger exakt på plats 30 och får vara med.Recca;n67980 said:Hej. Är maxtaket 30 så kan inte Zimith komma
anth;n67537 said:Oh, vi har ju glömt att berätta att chrull ska uppträda på DanCon...
Wot? Ett av mina bästa minnen från Dancon är ju att ha sett på när du, Genesis och Stövelkatten spelade det!RasmusL;n68618 said:Jag fick för mig att Sea Dracula blev bannat sedan vi körde det?
Rymdhamster;n68649 said:Wot? Ett av mina bästa minnen från Dancon är ju att ha sett på när du, Genesis och Stövelkatten spelade det!