Yes, det tycker jag.Cissi;n66859 said:Jag vill komma! Och jag vill gärna sova över.
Dimfrost, samåka på nått sätt?
/Cissi
Magnus Seter;n67438 said:Jag vill gärna komma. Har hört mycket bra om DanCon. Särskilt om VIP-rummet.
/M
Wilhelm?Magnus Seter;n67438 said:Jag vill gärna komma. Har hört mycket bra om DanCon. Särskilt om VIP-rummet.
/M
Oh, vi har ju glömt att berätta att chrull ska uppträda på DanCon...chrull;n67451 said:DET KOMMER BLI SÅ FETT:
![]()
Det där lät som en typisk schlager!anth;n67537 said:Oh, vi har ju glömt att berätta att chrull ska uppträda på DanCon...
![]()
Gizmo går 18:00 och Sia kommer 18:00, så jag skulle räkna det som att de tillsammans tar upp en plats. Det betyder att Zimith just nu ligger exakt på plats 30 och får vara med.Recca;n67980 said:Hej. Är maxtaket 30 så kan inte Zimith komma
anth;n67537 said:Oh, vi har ju glömt att berätta att chrull ska uppträda på DanCon...
![]()
Wot? Ett av mina bästa minnen från Dancon är ju att ha sett på när du, Genesis och Stövelkatten spelade det!RasmusL;n68618 said:Jag fick för mig att Sea Dracula blev bannat sedan vi körde det?
Rymdhamster;n68649 said:Wot? Ett av mina bästa minnen från Dancon är ju att ha sett på när du, Genesis och Stövelkatten spelade det!