Eftersom White Wolfs hemsida inte vill samarbeta och jag inte kan se på gratismaterialet, så vill jag fråga här om Dark Ages: Vampire är värt pengarna det kostar att köpa det... Någon som spelat det som kan ge sitt omdöme?
___
___
Men renässansen kom väl först på 1500-talet!? Eller är jag helt rostig när det gäller historia? Mer till ämnet... Jag själv äger och använder mig av den äldre versionen av Dark Ages. Den fungerar helt ok. Har dock inte läst den nya versionen så jag kan inte komma med några åsikter om vilken av böckerna som är bäst.Men 1200-talet är det århundrade jag kan minst om, utom renässansen förståss...
Ojojoj. Aldeles för många. Jag vet inte hur många jag äger, men jag vet att jag kanske bara gillar en av tio supplement. Det finns så många onödiga moduler som är för nischade för att kunna användas till mer än..? Kommer inte på något man kan använda dem till. Dock så har jag varit korkad nog att köpa mer eller mindre allt som finns.Hur många moduler har egentligen White Wolf till sina Vampirespel?!
Men likväl reste sig de stolta osmanerna än en gång för att visa att de var det enda muslimska land som varit nära att axla det en gång så mäktiga kalifatets mantel.Timur Lenk hade gjort rotmos av turkarna redan 1402,
Det menade jag inte heller. Ledsen om det lät så. Jag ber om ursäkt.Det jag menade var att jag inte kan något om varken renässansen eller tolvhundratalet... inte att renässansen inträffade på tolvhundratalet, så okunnig är inte ens jag...