Mjo... Fast egentligen kan det mesta förklaras med "självhypnos", "placeboeffekt" och liknande. Riktig magi är att kunna förändra sig själv på ett medvetet sätt...Shit, så du är magiker?
(Sedan går det att påverka andra också, men det är mest sekundäreffekter och skitsvårt att faktiskt utföra - det kan gå precis hur som helst...)
Mja, idag har ju ordet "kristen" blivit såpass urvattnat i och med att snart sagt varenda tok som bekänner sig till någon form av halvhyfsad monoteism kan kalla sig kristen, så det ska nog inte vara nödvändigt. Jag menar, jag känner lite för många New Age-inspirerade "kristna" (a' "jag tror på nånting, typ en livskraft, som bara vill kärlek...") för att helt enkelt utgå ifrån att det trots allt finns en hel del öppensinnade kristna =)Det sagt, jag är kristen så jag borde väl egentligen hata dig för det? Om man ska vara riktigt petnoga.
Mjo, men jag skulle ha svårt att bevisa något. Det är inte som att jag kan dra kaniner ur hattar eller spontantrollabort klockor eller så... Det jag gjort har hittills främst handlat om att förändra mig själv till en gladare, mer positiv och kreativ människa som är snällare och bättre på alla sätt - och det har funkar (även om det kanske inte märks här på forumet särdeles ofta - men ni vet inte hur jag var innan =)...Skämt åsido, har du fått det där att funka så är det fet respekt från mig.