Nekromanti Den genomsnittlige wrnu:aren..

Eksem

Champion
SÖD?

Skägg? Nej.
Överviktig? Mina Cheap Monday är stl 31. Så, nej.
Dryg? Hmmm, tidvis, men för det mesta inte alls.

Ålder: 22
Studerar? Ja, men inte i Linköping, men i Stockholm.

Sexdebut? Är 16 sent? Är rätt normalt va?
Alkoholdebut? 14 år, vilket får antas vara ganska normalt.

Jag upplever den genomsnittlige WRNUaren som antingen 20+ studerande eller 30+ arbetandes inom media. Alla är fulla, hela tiden. Givetvis endast baserat på forumträffar.

Lindenius

Swashbuckler
Re: SÖD? [OTsch]

Jag upplever den genomsnittlige WRNUaren som antingen 20+ studerande eller 30+ arbetandes inom media. Alla är fulla, hela tiden. Givetvis endast baserat på forumträffar.
Vad i €&£$¥ schnackarrr du om ehhh... grabbn… snnchnk ska jah ttla omfrr dig. Schååp äre nte!

//ehhk. nån ?§|$?§ måthta fÅr det vähll änhå vaachra

Hjalle

Swashbuckler
Re: SÖD

Skägg: Knappt fjun.
Överviktig: Tja, nej. Väger iofs ganska mycket för min ringa längd, men det mesta är ben- och bålmuskler. Något fett har inte funnits på min kropp sedan jag som fem kilo tung koloss kom ut ur mammas överstora mage.
Dryg: Ett av tre är inte illa... Ja. Jag är dryg. Mer IRL än här på forumet, men här sticker man ju inte direkt ut med det... :gremsmirk:

-Hjalle, skägglös, fettsnål och dryg.

seinet

Swashbuckler
Ok, mina uppgifter till statistikinsamlingen:

Skägglös, överviktig och med inlämningsuppgifter och tentor kvarliggandes från de tre åren på dataingenjörsprogrammet på Chalmers (högskoleingenjörsutbildningen).

På gymnasiet blev det komboprogrammet Natur/Samhäll (dom slog ihop båda programmen första året och sedan fick man välja inriktning, för min del blev det Natur/Teknisk, fanns inget tekniskt programm på skolan jag gick på).

Datordebut vid runt 7 eller 8 års ålder (kan vara tidigare, kommer inte ihåg så bra).

Före detta kass schackspelare, hade 1196 i rating sist jag kollade, men destu bättre schacktränare, jag och en numera god vän tränade nybörjare i den ädla konsten att spela schack. Bör dock tillägga att jag inte utövar något aktivt schackspelande längre, jag tröttnade på det efter 10 år (började när jag gick i första klass på grundskolan).

Simsportutövare sedan runt 10 års ålder ifall jag minns rätt. Slutade träna ren simning för runt 5 eller 6 år sedan och bytte då till vattenpolo.

Yrkesverksam som tidningsbud på söndagar (vad fan! Annars hade jag aldrig varit uppe såhär tidigt på en söndag... hmm, snart dags att sova). Har även ett halvårs erfarenhet som statsanställd datatekniker vid försvarsmakten, visst är det underbart med byrokratin som förstör våra statliga verk? »Är den här programmvaran godkänd av MUST? ... Tyvärr, då får du inte använda den ifall den inte är det»

Super gör jag ibland, det händer att mina hårdrockspolare fixar fester som man måste närvara på och då blir det ofta Carlsberg Sort Guld eller något gott holländskt öl (Heineken t.ex.). Det händer även att jag drar ut på krogen och fester, de senaste gångerna har det blivit såkallade "goth-ställen" som Monochrome eller hårdrocksställen som Rockbaren. Lyssnar på allt möjligt men har på senare tid fått upp ögonen för band/artister såsom Tom Lehrer, Lacuna Coil (dessutom är ju Scabbia så jävla snygg), Moonspell.

Två av de bästa filmerna jag vet är Dogma (grymt bra satir) och Rosens Namn (skön stämning), gillar ju även många andra filmer, men dessa två är jäkligt bra.

/Seinet Wintermute - Hoppas det räcker för att utesluta mig ur majoriteten, man vill ju inte vara som alla andra :gremwink:

Hunk

Hero
SÖD etc

Skägg: nej (dock polisonger, som min chef jämt tjötar om att jag skall ansa)
Överviktig: tja, mitt BMI ligger på knappt 25, vilket väl brukar anses vara gränsen till övervikt
Dryg: tja, ibland men inte alltid
Sysselsättning: löneslav (revisor)
Utbildning: akademisk, men ej inom teknik/naturvetenskap/data eller historia/filosofi/religion, vilket brukar vara de två huvudgrupperna bland rollspelare
Studieort: Göteborg och Lund
Rollspelsdebut: 8-9 år (84 eller 85)
Debutspel: Drakar och Demoner (2.0)
Ålder: 29 år, vilket man enkelt kan räkna ut vid punkten "rollspelsdebut"
Sexdebut: 15 år
Alkoholdebut: 15 år, om man räknar att man skall ha blivit full
Övrig väsentlig info: Fd rökare, numera snusare

Pom

Swashbuckler
Hakar på

Det ligger något i det där. När det gäller riktigt aktiva insnöade rollspelare som hänger på fora, samlar svärd och liknande tycker jag det verkar som fler än genomsnittet har skägg. Jag har ingen statistik eller så; det är bara ett intryck jag har fått.

Men rollspelspopulationen i stort, nä, det tror jag inte. Jag är den enda skäggbäraren i någon av mina spelgrupper.

:skägg:
:tomteskägg:
:erik14skägg:

Svarte Faraonen

Sumer is icumen in
Re: Skägg!

Jag sällar mig till gruppen av skägglösa rollspelare, vilket beror på en naturligt klen skäggväxt. Om jag låter skägget växa ser det bara ut som om det har börjat växa vitt mögel på hakan, och det vill jag ju inte.